Widok
        
    
    
    odradzam!
                                    
                                    
                                                                
                    Od 2 tygodni nie mogę umówić się na zakupiony pakiet zabiegów, gdyż nikt nie odbiera telefonów, poszłam osobiście do salonu, ale był zamknięty w sugerowanych godzinach otwarcia!!! Porażka!
                                    
                
                
            
            
                            
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Forum DAY SPA
                                                        kategoria: Odnowa biologiczna
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                oferta: -
                                            
                                                jakość usług: -
                                            
                                                klimat i wystrój: -
                                            
                                                przystępność cen: -
                                            
                                                ocena ogólna: -
                                            
                                1.0
                            
                        * maksymalna ocena 6
                                    
                                    
                                                                
                    Witam z powodu duzej awari pieca salon musial zostac zamkniety na czas naprawy  Grupon zostal natychmiast poinformowany o problemie wystarczylo zadzwonic do grupona gdzie zostal zakupiony pakiet zabiegow i wszystko byloby jasne wszystkie pakiety zostaly przedluzone o 2 miesiace i napewno zostana wykonane
                                    
                
                
            
            
            
            
            
                                    
                                    
                                                                
                    Nie jest to do końca zgodne z prawdą co Pan "ek" pisze, ponieważ pracownicy groupon również mieli nie lada problem żeby się do Państwa dodzwonić. 2 tygodnie trwała moja wymiana maili z nimi aby ustalić przyczynę nie odbierania przez Państwa telefonu. Kiedy z radością odebrałam maila z groupon, że mogę dzwonić bo "Partner zapewnił, że lokal jest czynny i odbiera telefony" okazało się to kłamstwem, a w lokalu rolety nadal zasłonięte. Ponadto wystarczyło zamieścić jakąkolwiek informację na drzwiach salonu albo stronie internetowej. Co więcej - dlaczego terazkiedy lokal jest rzekomo czynny  wisi kartka "zamknięte trwają zabiegi" ??? co to ma znaczyć, że masażysta odbiera telefony i otwiera drzwi pomiędzy klientami???
Trochę profesjonalizmu, a nie będziecie musieli przyciągać klientów grouponami, a z takim podejściem nie wróżę Państwu długiego stażu. Mimo wszystko życzę powodzenia.
            
            
            
            Trochę profesjonalizmu, a nie będziecie musieli przyciągać klientów grouponami, a z takim podejściem nie wróżę Państwu długiego stażu. Mimo wszystko życzę powodzenia.
                                    
                                    
                                                                
                    Witam dziekujemy za dobre zyczenia salon po awari wrocil do normalnej pracy i wszyscy klienci ktorzy zakupili zabiegi z grupona zostana obsluzenie wielu klentow odnioslo sie ze zrozumieniem do awari zeczy martwych niestety zawsze znajda sie osoby ktorym zawsze wszystko bedzie przeszkadzalo i beda wypisywac to co wypisuja pozdrawiam
                                    
                
                
            
            
            
            
            
                                    
                                    
                                                                
                    Oczywiście, ja również jako klientka odnoszę się z pełnym zrozumieniem jeśli chodzi o awarię, która zaistniała. Vis absoluta, nic się na to nie poradzi. Jednakże wskazałam Państwa niekompetencję w postaci niepoinformowania o tym klientów na drzwiach salonu, ani na stronie internetowej, ani nawet kierownictwa Groupon. Dodatkowo nie odbieranie telefonu również było ogromnym błędem z Państwa strony (zawsze można przekierować stacjonarny na komórkę, nawet pomimo awarii!) To wcale nie oznacza, że mi jako klientce zawsze wszystko przeszkadza, ale przeszkadza mi przede wszystkim kłamstwo i brak profesjonalizmu.
                                    
                
                
            
            
            
            
             
            
        
                
                    
             
                     
                    