Widok

dramat

Po raz kolejny przyszedł mi rachunek na ponad 900 zł, gdzie normalnie zawsze opłaty sięgały maksimum 300 zł.
Znowu czeka mnie strata czasu.. nerwy...
wyglada na to, że ktoś po prostu przychodzi i wpisuje liczby z kosmosu :)

wypowiedź zmoderowana ( 2018-09-05 06:56:45)

 Moja ocena

Energa  |  (kategoria: Elektryka i automatyka)

  • Obsługa: 1
  • Oferta: 1
  • Jakość usług: 1
  • Czas realizacji: 1
  • Przystępność cen: 1
  • Ocena ogólna: 1

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Znam Twój ból i współczuję. Sprawa nie do wygrania :/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nierawda, że nie do wygrania. Sprawdzajcie stany licznika. Ja już czwartą fakturę mam na olbrzymią kwotę, a stan licznika z faktury zupełnie nie zgadza się ze stanem na liczniku. Pisałam już 4 reklamacje i otrzymałam 4 korekty faktury. O ile oczywiście nei zużyliście tak dużo prądu.
Właśnie piszę pismo do władz Energa, bo chyba muszą zmienić pracowników odczytujących liczniki...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry