Widok
fatalna obsługa klienta
Korzystam z usług Energii od 5 lat i nie narzekałam do tej pory. W ostatnim czasie zaczęłam jednak zwracać uwagę na kwestię płatności, bo ciągle dostawałam wezwania do zapłaty. Założyłam konto na eBOKU i zaczęłam regularnie sprawdzać saldo. Okazało się, że pomimo opłaconych należności ponownie dostałam wezwanie na jakąś dziwną kwotę, nie wynikającą ani z faktury, ani nie pojawiającą się na koncie eBOK. Chodziło o drobną należność 40 czy 50 zł. Od lipca nikt w Enerdze nie potrafi odpowiedzieć o co chodzi i co to za należność, na eBOKU wysyłane przeze mnie wiadomości zostają usuwane i nie dostaję na nie odpowiedzi, a na pisma wysyłane pocztą odpisują po miesiącu! Pomimo braku odpowiedzi na zgłoszoną reklamację odłączyli mi na 2 doby dopływ energii i uznali, że zrobili to zasadnie!
Również zamierzam zgłosić tę sprawę do rzecznika, bo traktują klientów po prostu fatalnie.
Również zamierzam zgłosić tę sprawę do rzecznika, bo traktują klientów po prostu fatalnie.
Moja ocena
Energa
kategoria: Elektryka i automatyka
obsługa: 1
oferta: 3
jakość usług: 3
czas realizacji: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6