GB robi wrażenie przede wszystkim rozmiarem. Niestety pęd do jak najszybszego otwarcia centrum zadziałał na jego niekorzyść: niedomalowane sufity, niepowykańczana posadzka, na której mozna skręcić nogę, brak punktów informacyjnych - elektroniczne slupki pokazują zawartość strony internetowej czyli nic. Poza tym zastanawiam się kto zatwierdził projekt obejmujący tylko jeden wjazd na parking? O godz 21 jest to istny horror, i dla klientów i dla pozostałych użytkowników drogi. Dodatkowo uważam, że automaty do opłat parkingowych (swoją drogą parking mógłby być bezpłatny) powinny być nie tylko wewnątrz centrum po jednym przy wyjściu, ale również na samym parkingu - słupów tam pod dostatkiem; nie mówiąc o tym, że powinny być oznakowane, bo jeśli wyjdziesz inna strona niz wszedłeś to samochodu szukać będziesz dłuuuugo.
Jeszcze długa droga przed GB i jej kierownictwem...