Widok

gdzie zamawiacie torty i jakie smaki?

Wesele Temat dostępny też na forum:
jak w temacie jaka cena za kg i jakie smaki i jakie cukiernie.
prosze o pomoc w rozeznaniu bo jestem zielona w tym temacie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam ja zamawialm tort u Sowy na stelaży w serca gdyż przewodnim tematem wesela była miłość i kolor czerwony cena na zeszly rok to 58 59 zł/kg w tym 200 zł zwrotnej kaucji za stelarz
calkowita natomiast zalezy od cięzaru my wzielismy biszkoptowy spod z racji ze byl najwiekszy o smaku swierzej cytryny pralinkowy środek i cos ala krówka chałwa na samą góre tort prezentował się pięknie i co ważne był smaczny gosciom tak zasmakował ze został tylko stelaż :) ale wiadomo smak rzecz gustu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
hotel haffner ma dzień otwarty w pierwszym weekendzie marca, torty mają świetne więc warto sie na to wybrać
www.slubwtrojmiescie.pl - Trójmieski portal ślubny, zapraszam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Polecam Cukiernia Markiza pyszne torty a najbardziej malinowa rozkosz cena za kilogram 40 zł
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja polecam Jarzębińskich - cena 35 zł/kg Smaki wg upodobań bo wszystkie mają pyszne. najlepiej samemu posmakować :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja również polecam Jarzębińskich :-) my planujemy od nich tort i ciasta na wesele ..... a smaki jest ich wiele zależy kto co lubi ale jezeli tort jest warstwowy to proponuje różne ... i coś klasycznego i coś owocowego :-)

http://www.jarzebinski.pl/produkty/torty/torty-weselne.html
image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
a co powiecie o Sabince?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ja polecam cukiernie Want, na miejscu mozna sprobowac kawaleczki ciasta i wybrac te najlepsze a wybor maja ogromny i ciasto jest smaczne oprocz tego dowoza do miejsca przeznaczenia kaucja za stelaz i ewentualnie figurke na torcie.