Widok

gdzie zamieszkac w Trojmiescie?? bardzo prosze o rady rodowitych mieszkancow;))

Witam wszystkich mieszkancow Trojmiasta ;)))

Bardzo potrzebuje Waszej rady. Ja i moj narzeczony planujemy na stale przeniesc sie do Trojmiasta. Aktualnie przebywamy w portowym miescie na poludniu Anglii. Zamierzamy kupic mieszkanie nad polskim morzem - najbardziej w Trojmiescie. Czy moglibyscie pomoc nam sluzac rada typu w ktorym miescie : Gdansku, Gdyni czy Sopocie najlepiej sie osiedlic, gdzie mieszka sie najlepiej-najbezpieczniej,ewentualnie ktore osiedla, jak wyglada rynek pracy ? - ja jestem nauczycielem, moj narzeczony od 5 lat pracuje w nieruchomosciach.zreszta-kazde opinie sa dla nas cenne. LIcze bardzo na wasza pomoc i z gory dziekuje za kazde slowo;)

pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ujeścisko - najspokojniejsza i najszybciej rozwijająca się dzielnica. Blisko

Wszystko zależy od upodobań i możliwości finansowych, które można przecież nieustannie poszerzać.

więcej --> http://kocham-inwestowanie.bo.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Proszę napisać na czym Pani najbardziej zależy, dobrze skomunikowanym miejscu, czy na uboczu - od tego też zależą ceny nieruchomości. Ja osobiście mogę polecić Przymorze - dużo szkół, rewelacyjnie skomunikowane miejsce, jako kolejną dzielnicę Morena, szczególnie osiedla w pobliżu Myśliwskiego. A czy dobrze się mieszka w Gdańsku, Gdyni, czy Sopocie, to tak naprawdę kwestia przyzwyczajenia. Osobiscie Ujeściska nie polecam-wieczne korki. Myślę, że jeszcze Chełm jest godny uwagi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja się wypowiem bo mieszkałem w każdym mieście po kilka lat, a więc:

w Gdańsku mieszkałem na Chełmie , bardzo fajna dzielnica, typowa sypialnia, spokojnie pełna infrastruktura, a od kiedy jest tramwaj nie problemu z szybkim dojazdem do centrum, ale do morza bardzo daleko