Widok
http://www.poradnia-endokrynologiczna.pl
polecam...
polecam...
Czy wiecie może gdzie można pójść z nagłym przypadkiem? Strasznie mnie kłuje przy oddawaniu moczu, do tego w małych ilościach pojawia się krew. Wieczorem ból nie tylko przy oddawaniu moczu. Proszę poradźcie bo nie wiem co zrobić. Nie jestem zapisana u żadnego lekarza pierwszego kontaktu w Gdańsku a do swojej miejscowości ni mam jak pojechać :(
witam szukam jakiegos endo- ginekologa!!! nie endokrynologa bo takiego juz mam,
czy ktos wie gdzie w Trojmiescie mozna sie dostac do endoginekologa? najlepiej na NFZ (niestety jeszcze studiuje i nie stac mnie za bardzo na wizyty i badania w prywatnych gabinetach)...
bardzo prosze o pomoc bo sama szukam i nie moge nic konkretnego znalesc :(
czy ktos wie gdzie w Trojmiescie mozna sie dostac do endoginekologa? najlepiej na NFZ (niestety jeszcze studiuje i nie stac mnie za bardzo na wizyty i badania w prywatnych gabinetach)...
bardzo prosze o pomoc bo sama szukam i nie moge nic konkretnego znalesc :(
na zaspie w szpitalu przyjmuje gin-endo ale szczerze mówiac nie polecam...(chodziłam do niego i strata czasu) możesz isc do niego żeby zrobic badania ewentualnie...zastanów sie nad wizyta prywatna a badaniami (które sa drogie) na nfz
nie warto oszczedzac na zdrowiu, sama nie mam za dużo pieniedzy ale zawsze znajde pieniązki na leczenie siebie, meża czy synka.
pozdrawiam i życze powodzenia!
nie warto oszczedzac na zdrowiu, sama nie mam za dużo pieniedzy ale zawsze znajde pieniązki na leczenie siebie, meża czy synka.
pozdrawiam i życze powodzenia!
badania do ginekolog-endokrynologa na NFZ