Widok

gosc - opinia

Jedno wielkie nieporozumienie. Brak jakichkolwiek kompetencji i wiedzy, dodatkowo winna sprawdzić w słowniku znaczenie słowo empatia i przełożyć je na swoje kąśliwe uwagi dotyczące czasu trwania wizyt. Odradzam. Przez jej zła diagnozę 2 dni później córka miała już zapalenie oskrzeli stwierdzone przez innego lekarza. Przestrzegam prze ta kobieta.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
wyposażenie: 4
 
czas oczekiwania: 4
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Absolutnie nie zgadzam się z opinią
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zawsze proszę rodziców pacjentów spóźniających się na wizytę w przychodni, aby nie spóźniali się kolejny raz, bo inni rodzice z chorymi dziećmi muszą czekać. Jeśli zarzuca mi Pani brak empatii, to proszę pomyśleć o efekcie Pani spóźnienia na czekające chore dzieci. Każdy pacjent jest umówiony na konkretną godzinę i ma do dyspozycji tylko 15 minut. W ciągu tego czasu muszę zebrać wywiad, zbadać pacjenta i wytłumaczyć rodzicowi na czym polega choroba, co z nią robić i czego można się spodziewać. Jest mi przykro, że u Pani dziecka rozwinęło się zapalenie oskrzeli, ale gdyby się Pani nie spóźniła na wizytę może starczyło by nam czasu na wyjaśnienie, że choroba jest dynamiczna i jednego dnia może być katar, a drugiego choroba może rozwinąć się w zapalenie oskrzeli i póki jest to infekcja wirusowa nikt nie ma na to wpływu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pani doktor ma rację,popieram.Każde spóźnienie pacjenta na ustaloną godzinę wizyty zabiera czas przeznaczony dla innego,a 15 minut na wykonanie wszystkich czynności opisanych przez p.dr to naprawdę niewiele czasu.Pani(pan?)~gość~ powinien zastanowić się zanim coś "nasmaruje"na lekarza na tzw. forum.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry