Widok

grzyb w piwnicy

Po 2 m-cach od dnia odebrania mieszkania zgłosiłam pleśń w piwnicy,dostałam środek, który nic nie pomógł. Po 5 m-cach reklamację zgłosiłam ponownie, pan zobaczył, powąchał (śmierdzi już w całym korytarzu) i nic. Czekam na odp już m-c, w końcu zadzwoniłam i dowiedziałam się że sprawdzają czy wentylacja jest prawidłowo wykonana. Myślę, że tej reklamacji nie usuną, pozostanie sprawa sądowa. Zdecydowanie NIE POLECAM. Jeśli trzeba usunąć poważne usterki w ramach reklamacji szukają winnych w innych.

 Moja ocena

EURO STYL  |  (kategoria: Budownictwo mieszkaniowe)

  • Obsługa: 3
  • Oferta: 3
  • Jakość: 1
  • Terminowość: 2
  • Przystępność cen: 3
  • Ocena ogólna: 2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowna Pani,
dziękujemy za czas poświęcony nam podczas spotkania, które odbyło się z naszej inicjatywy 28 września i na którym udało nam się wyjaśnić opisany przez Panią wyżej problem. Przepraszamy także za zwłokę w udzieleniu pisemnej odpowiedzi na Pani zgłoszenie.
Po otrzymaniu zarówno Pani zgłoszenia, jak i zbiorczego zgłoszenia od administracji obiektu przystąpiliśmy do działania celem odnalezienia przyczyny występowania problemów z wentylacją w pomieszczeniach piwnic i ich skutków. Zawiódł niestety brak informacji do Pani z naszej strony, za co jeszcze raz przepraszamy.
W pierwszym rozpoznaniu przyczyn sugerowaliśmy się zmianami w ustawieniach wentylacji przez Administratora, które nie powinny mieć miejsca i mogą mieć negatywny wpływ na skuteczność wentylacji. Administrator przywrócił ustawienia projektowe i nadal poszukiwał innych przyczyn podwyższonej wilgotności. Podejrzewał, że przyczyną podwyższonej wilgotności panującej w piwnicach jest wilgoć uwięziona w podłodze. Ten kierunek okazał się również błędnym. W efekcie wskutek badania wentylacji na miejscu przez projektanta , którego wezwaliśmy do zbadania sprawy, wykryto bezpośrednią przyczynę, jaką okazała się niedrożność kanału wentylacyjnego. W związku z tym, że niedrożność tego kanału była spowodowana działaniem naszego wykonawcy wezwaliśmy go do udrożnienia kanału i tym samym przywrócenia należytej pracy wentylacji. Jako odpowiedzialni wobec Państwa podejmiemy także działania osuszania i dezynfekcji piwnic, tak aby przywrócić je do stanu sprzed zaistnienia sytuacji.
Przykro nam, że tak długo Pani czekała na ostateczne rozwiązanie tej kwestii, jednak zjawisko podwyższonej wilgotności i występowania zagrzybień nie było nam dotychczas znane w innych naszych inwestycjach, w których wentylacja jest wykonana w podobny sposób. Przyczyn występowania pewnych zjawisk może być zawsze wiele i ich odnalezienie niestety czasem wiąże się z eliminowaniem po kolei wszelkich możliwości.
Jeszcze raz dziękujemy za zakup mieszkania na Osiedlu Nawigator i zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, gdyby miała Pani jeszcze jakieś pytania w tej lub innej sprawie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry