Widok
pustkowie
matrix mnie dopadł. ciągłe przesuwanie stron, poczta odmawia posłuszeństwa. Co się z wami dzieje przecież siedzimy po tej samej stronie rzeczywistości. Jak macie zamiar dalej kontrolować moje internetowe wędrówki i sprawdzać granicę mojej cierpliwości to jestem skory do walki. musze przyznać, że zaskakują mnie momenty sprawdzania obecności ale nie powinienem wam tego mówić i tak pociągacie za sznurki. musze przyznać że ci waleczni panowie z Trójmiasta a dokładniej z Gdańska i Sopotu, ładnie to sobie wymyślili. Tak trzymać jestem z wami
szukam tematów
Witajcie,
pewnie ten post dziwnie będzie tu wyglądał... W zasadzie nie będę owijała w bawełnę, wyłuszczę sprawę i będę naiwnie liczyła, że może ktoś mi pomoże i coś podpowie...
Jestem początkującym dziennikarzem (nie, wcale nie potencjalnym sepem, tylko małym, kudłatym ludkiem, którego interesują sprawy ludzi, ich smutki i radości) lubię pisać, ale najbardziej interesuje mnie praca w radiu (coś już w tym kierunku czynię ;-))
Mam teraz pytanie i prośbę... Szukam tematów, ciekawych ludzi, których warto poznać, o których warto powiedzieć, napisać, opowiedzieć ich historię, albo są rzeczy, ktroe Was martwią, męczą, cieszą wkurzają, coś Was zaintrygowało i uważacie, że to temat na fajny reportaż, coś wartego uwiecznienia, zarówno smutki i radości...
Wiem, że to dziwnie brzmi... Ale postanowiłam "uderzyć" do najbliżeszego społeczeństwa trójmiejskiego ;-) W końcu warto wiedzieć czym się ludzie interesują, albo na co zwracają uwagę. Moze to naiwne mam nadzieję, że zrozumiecie moje rozterki i prośbę jednocześnie... Jeśli ktokolwiek z Was uzna, że macie ochotę podzielić się ze mną tematem, proszę o kontakt na maila...
kudlatakropka@poczta.onet.pl
Mogę obiecać, że odpowiem i że nie gryzę ;-) oczywiście zapewniam, też anonimowość "potencjalnym" bohaterom moich przyszłych opowieści.
jednym słowem, jakkolwiek dziwnie to nie brzmi, będę wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie z Gdyni
Agnieszka