Widok
historia krótka - jak chcę się wszystko - to nie ma się nic
po wejściu zapytaliśmy o czas oczekiwania na posiłek - odp padła około 25 minut
zupa była -po 50 minut rachunek zapłaciliśmy po około 2,5h od wejścia !!!!!!
jak dowiedzieliśmyy się od obsługi w tym samym czasie były obsługiwane catering, impreza u góry, Goście z rezerwacji ....
i w taki sposób knajpa z bardzo ciekawym menu popełnia powolne samobójstwo
zupa była -po 50 minut rachunek zapłaciliśmy po około 2,5h od wejścia !!!!!!
jak dowiedzieliśmyy się od obsługi w tym samym czasie były obsługiwane catering, impreza u góry, Goście z rezerwacji ....
i w taki sposób knajpa z bardzo ciekawym menu popełnia powolne samobójstwo
Moja ocena
Malinowy Ogród
kategoria: Restauracje
obsługa: 1
menu: 5
jakość potraw: 4
klimat i wystrój: 1
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 3
3.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowni Państwo,
Bardzo mi przykro, że nie zostali Państwo obsłużeni zgodnie z naszymi standardami.
Przeanalizowałam wspomniany dzień i rzeczywiście 9 października był problem z obsługą.
Zapewniam, że międzyczasie odbyłam spotkanie z pracownikami, zorganizowaliśmy szkolenie i mam nadzieję, że sytuacja się więcej nie powtórzy.
Fakt organizacji imprez okolicznościowych oraz cateringów nigdy nie miał i nie ma wpływu na obsługę gości indywidualnych. Nawet jeśli jest to catering na 500 czy 1000 osób. Dysponujemy taką ilością obsługi i sprzętu, że nie stanowi to problemu.
Dodam, że we wspomnianym dniu nie mieliśmy żadnej imprezy w formie cateringu i kelner nie powinien w ten sposób tłumaczyć opóźnienia.
Mam nadzieję, że mimo pierwszego nienajlepszego wrażenia będziemy mieli okazję jeszcze Państwa gościć i mile zaskoczyć.
Serdecznie zapraszam
Monika Kuźma
Manager Restauracji
Bardzo mi przykro, że nie zostali Państwo obsłużeni zgodnie z naszymi standardami.
Przeanalizowałam wspomniany dzień i rzeczywiście 9 października był problem z obsługą.
Zapewniam, że międzyczasie odbyłam spotkanie z pracownikami, zorganizowaliśmy szkolenie i mam nadzieję, że sytuacja się więcej nie powtórzy.
Fakt organizacji imprez okolicznościowych oraz cateringów nigdy nie miał i nie ma wpływu na obsługę gości indywidualnych. Nawet jeśli jest to catering na 500 czy 1000 osób. Dysponujemy taką ilością obsługi i sprzętu, że nie stanowi to problemu.
Dodam, że we wspomnianym dniu nie mieliśmy żadnej imprezy w formie cateringu i kelner nie powinien w ten sposób tłumaczyć opóźnienia.
Mam nadzieję, że mimo pierwszego nienajlepszego wrażenia będziemy mieli okazję jeszcze Państwa gościć i mile zaskoczyć.
Serdecznie zapraszam
Monika Kuźma
Manager Restauracji