Re: hotel nadmorski gdynia
Ja uważam, że wspieranie pracownika w gorącym okresie nie jest świadectwem braku kompetencji.Jeżeli widzę szefa działu, który pomaga to mam do niego szacunek, bo mógł siedzieć w biurze albo iść do...
rozwiń
Ja uważam, że wspieranie pracownika w gorącym okresie nie jest świadectwem braku kompetencji.Jeżeli widzę szefa działu, który pomaga to mam do niego szacunek, bo mógł siedzieć w biurze albo iść do domu, a jego ludzie i tak by musieli wykonać robotę, nieważne w jakim składzie.Zagęścić grafik czy wydłużyć godziny, albo co gorsze zabrać wolne pracownikowi nie jest sztuką, a pomoc ,na barykadzie' jest dla mnie czymś więcej niż brakiem kompetencji jak to nazwałeś.Nie wiesz o tym, że zatrudnianie nowych pracowników nie jest workiem bez dna i nie zawsze można zatrudnić tyle osób ile by się chciało, szczególnie w prywatnym hotelu.
zobacz wątek