Widok
mięsny z prądem
Firma ma fatalny system obsługi klienta. BOK przeniesiony do Wrzeszcza jest absurdalnie "pomyślany": brak numerków, kolejki obłędne nawet przed otwarciem (sic!) i te słupy zasłaniające wszystko. Na Trubadurów było nieporównywalnie lepiej. Czasy reakcji: administrator eBok - najdłużej ponad miesiąc odpowiadał na maila. tBOK - są dni kiedy nie da się dodzwonić, a konsultant ZARAZ się połączy. BOK stacjonarny - j.w. Poza tym tworzenie absurdalnych korekt kilka miesięcy po innych korektach przy zupełnym nieuwzględnienie nawet Taryfy na dany rok. Bezczelne uznawanie, że nie trzeba odpowiadać na reklamacje w przeciągu dwóch tygodni, jak się napisze, że w innym piśmie, w innym terminie, nieokreślonym, ktoś się tym zajmie...
Moja ocena
Energa
kategoria: Elektryka i automatyka
obsługa: 2
oferta: 3
jakość usług: 4
czas realizacji: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.5
* maksymalna ocena 6
W tej firmie pracują id.oci, którzy poza ciągłym darciem ryja o podwyżki i atakowaniem karetek pogotowia w czasie bumelanckich manifestacji związkowych, nie nadają się nawet do zamiatania ulic. Pomimo zgłaszania faktu nie zamieszkania lokalu, kretyni kolejny okres rozliczeniowy przysyłają faktury z prognozami zużycia rzędu kilkuset KW per miesiąc. Szkoda słów na takich niepełnosprytnych na umyśle.