Widok
jedna wielka PORAŻKA !
Witam,
Ten serwis to jedno wielkie nieporozumienie !
Miałem nieprzyjemnośc korzystac z usług serwisu MERITUM (serwis-laptopy.pl), odesłałem laptopa, po prawie 4 tygodniach maili dostałem odpowiedź, iż nie da się naprawić mojego laptopa.
1. Pytałem przed wysyłką jaki jest koszt "odsyłki" czyli powrotu sprzętu do mnie - zapewniano mnie że 0zł, jak sie okazuje koszt to 25zł i nie dajcie się nabijać w butelkę ! Jeszcze co do wysyłki... paczka zapakowana tak, że przez braki w opakowaniu było widać narożnik laptopa !!!
2. Laptopa otrzymałem, lecz osobno była włożona klawiatura (odesłałem KOMPLETNY) dowiedziałem się że jest uszkodzona i dlatego nie założyli, NIC BARDZIEJ MYLNEGO ! klawiatura 100% sprawna, właśnie korzystam z jej wszystkich funkcji.
Ponadto okazało się, że SPECJALIŚCI z tfuu meritum, źle złożyli laptop. Poprzycinane zostały przewody sygnałowe od mikrofonu oraz głośników. Przewody musiałem wymienić za własne pieniądze.
ODRADZAM!
3. Laptop został naprawiony za 300zł w innym serwisie, bez gadania.
TOTALNIE ODRADZAM !!! AMATORZY !
Ten serwis to jedno wielkie nieporozumienie !
Miałem nieprzyjemnośc korzystac z usług serwisu MERITUM (serwis-laptopy.pl), odesłałem laptopa, po prawie 4 tygodniach maili dostałem odpowiedź, iż nie da się naprawić mojego laptopa.
1. Pytałem przed wysyłką jaki jest koszt "odsyłki" czyli powrotu sprzętu do mnie - zapewniano mnie że 0zł, jak sie okazuje koszt to 25zł i nie dajcie się nabijać w butelkę ! Jeszcze co do wysyłki... paczka zapakowana tak, że przez braki w opakowaniu było widać narożnik laptopa !!!
2. Laptopa otrzymałem, lecz osobno była włożona klawiatura (odesłałem KOMPLETNY) dowiedziałem się że jest uszkodzona i dlatego nie założyli, NIC BARDZIEJ MYLNEGO ! klawiatura 100% sprawna, właśnie korzystam z jej wszystkich funkcji.
Ponadto okazało się, że SPECJALIŚCI z tfuu meritum, źle złożyli laptop. Poprzycinane zostały przewody sygnałowe od mikrofonu oraz głośników. Przewody musiałem wymienić za własne pieniądze.
ODRADZAM!
3. Laptop został naprawiony za 300zł w innym serwisie, bez gadania.
TOTALNIE ODRADZAM !!! AMATORZY !
Moja ocena
Meritum
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Witam
Opinia nie jest sprawiedliwa
Po pierwsze, naprawialiśmy Panu dwa laptopy, szkoda że nie zaznaczył Pan że jeden został naprawiony po zalaniu, co w przypadku MSI (brak ogólnie części) nie było łatwe.
Po drugie - 4 tygodnie - informowaliśmy Pana klika razy, ustaliliśmy jakie części są uszkodzone i że jak tylko się pojawią to damy znać, to Pan sam zdecydował żeby laptop leżał u nas i czekał na części
Po trzecie - wysyłka jest zawsze płatna przez klienta, a kartonik był Pana, został odesłany w takim stanie jak do nas dotarł
Po czwarte - informowaliśmy że klawiatura została wymyta - dlatego nie została montowana w laptopie, mówiliśmy też ze może być taka sytuacja że jak wyschnie po kilku tygodniach to może działać - jak widać tak się stało
Następna sprawa - poprzecinane przewody - informowaliśmy przecież Pana na samym początku że, ktoś rozbierał laptopa i są uszkodzone pewne przewody i złącza np. klawiatury
Pisze Pan że w innym serwisie naprawili, ok, podaliśmy Panu jakie elementy są uszkodzone, także jak jakiś serwis je posiadał to nie było problemu z wymianą
Powtarzaliśmy już kiedyś, na około 500 napraw w miesiącu zawsze znajdzie się niezadowolony klient, szkody tylko że klienci którzy nam dziękują i są wdzięczni za naprawę nie wyrażają swoich opinii...
Opinia nie jest sprawiedliwa
Po pierwsze, naprawialiśmy Panu dwa laptopy, szkoda że nie zaznaczył Pan że jeden został naprawiony po zalaniu, co w przypadku MSI (brak ogólnie części) nie było łatwe.
Po drugie - 4 tygodnie - informowaliśmy Pana klika razy, ustaliliśmy jakie części są uszkodzone i że jak tylko się pojawią to damy znać, to Pan sam zdecydował żeby laptop leżał u nas i czekał na części
Po trzecie - wysyłka jest zawsze płatna przez klienta, a kartonik był Pana, został odesłany w takim stanie jak do nas dotarł
Po czwarte - informowaliśmy że klawiatura została wymyta - dlatego nie została montowana w laptopie, mówiliśmy też ze może być taka sytuacja że jak wyschnie po kilku tygodniach to może działać - jak widać tak się stało
Następna sprawa - poprzecinane przewody - informowaliśmy przecież Pana na samym początku że, ktoś rozbierał laptopa i są uszkodzone pewne przewody i złącza np. klawiatury
Pisze Pan że w innym serwisie naprawili, ok, podaliśmy Panu jakie elementy są uszkodzone, także jak jakiś serwis je posiadał to nie było problemu z wymianą
Powtarzaliśmy już kiedyś, na około 500 napraw w miesiącu zawsze znajdzie się niezadowolony klient, szkody tylko że klienci którzy nam dziękują i są wdzięczni za naprawę nie wyrażają swoich opinii...