Odpowiadasz na:

Re: kask / mieć=być

inny napisał(a):

> Przykra sprawa ale czy aby na pewno wina jest tylko po stronie
> kierowcy ciężarówki ?
> Zastanawia mnie jak to możliwe żeby ciężarówka miała krótsząrozwiń

inny napisał(a):

> Przykra sprawa ale czy aby na pewno wina jest tylko po stronie
> kierowcy ciężarówki ?
> Zastanawia mnie jak to możliwe żeby ciężarówka miała krótszą
> drogę hamowania niż rower. Miała większą masę i wyprzedzała,
> więc miała większą prędkość.
> Skrzyżowanie z sygnalizacją jest widoczne z daleka lub jeśli
> trasa jest znana nawet nie trzeba się patrzeć. Można
> przewidzieć zmianę świateł lub że może się tam coś dziać. 40
> km/h bezpośrednio przed skrzyżowaniem to proszenie się o
> wypadek.

nie twierdzę , że kierowca ponosi za coś "winę" . teoretycznie , gdy zostawia za sobą rowerzystę , to nie obchodzi go , co ten robi . niemniej gdy na skrzyżowaniu jest zielone światło , a wyprzedzający mnie pojazd wjeżdża między mnie a skrzyżowanie , przesłaniając sygnalizację i jednocześnie nie zwalniając, poczym w ostatniej chwili hamuje gwałtownie bo światło się zmienia na pomarańczowe, to istnieje duże prawdopodobieństwo , że szosówką się nie wyhamuje . hamulce mam dobre , bo koła zostały zablokowane i wykonałem dość długi poślizg... opony szosowe niestety nie hamują tak dobrze jak mtb z agresywnym bieżnikiem. co do 40 km/h przed skrzyżowaniem , to jeśli jest to skrzyżowanie z sygnalizacją i mam zielone światło , to nie mam zwyczaju zwalniać przed nim . to chyba logiczne .

zobacz wątek
16 lat temu
~nordic

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry