Widok
koszmarna obsługa
Pracownicy iSpot nie potrafią udzielić odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące sprzętu, który sprzedają.Szukają odpowiedzi w internecie przy kliencie- żenujące... Ich główną funkcją jest pilnowanie towaru- a nie jego sprzedaż. Brak możliwości obejrzenia towaru przed zakupem (w moim wypadku słuchawki Monster Beats Pro- cena 1500zł). Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem w tym sklepie, to polecam najpierw zapoznać się z parametrami sprzętu w domowym zaciszu gdyż w sklepie będzie się narażonym na oczekiwanie aż "doradca" znajdzie potrzebne informacje w internecie, co też nie idzie im zbyt sprawnie... Czyżby test kwalifikacyjny do pracy w w/w sklepie składał się z testu na przejście kilku poziomów Angry Birds i prawidowego polerowania iPada?...
Moja ocena
obsługa: 1
oferta: 6
promocje: 3
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 3
3.6
* maksymalna ocena 6
Taaaa..... bo jak ktoś ma za sobą 5 czy 10 lat studiów to marzy aby pracować jako sprzedawca. Przecież wiadomo, że to są tylko handlowcy, a ze względu na majętność przeciętnego polaka i polską miłość do badziewia, faktycznie mogą być bardziej ochroną niż sprzedawcami. Poza tym nie wyobrażam sobie jakbym miał wydać 1500zl na elektronikę na podstawie opini jakiegoś małolata ze sklepu.