Widok
kov - opinia
Drzwi zamówione w maju, 5 tygodni oczekiwania ok na to się zgodziłem, drzwi miałem już wybrane wcześniej także z doradztwa nie korzystałem. Wizyta właściciela na oględziny po 1,5 tygodnia ok. Drzwi dotarły po około 5 tyg. montaż nastąpił miesiąc później.
Nie polecam A-1 chyba że ktoś lubi tracić czas nerwy i wysłuchiwać wymówek i przeprosin, ja tego nie lubię i nie mam na to czasu ni chęci.
Cyrk od zamówienia w maju trwał do końcowej realizacji do października. Pełna opinia na google tu nie starczyło miejsca na opis sytuacji.
Nie polecam A-1 chyba że ktoś lubi tracić czas nerwy i wysłuchiwać wymówek i przeprosin, ja tego nie lubię i nie mam na to czasu ni chęci.
Cyrk od zamówienia w maju trwał do końcowej realizacji do października. Pełna opinia na google tu nie starczyło miejsca na opis sytuacji.
Moja ocena
A-JEDEN
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 1
asortyment: 3
przystępność cen: 3
czas realizacji: 1
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Witam,
jest mi bardzo przykro, że firma A-jeden nie spełniła Pana oczekiwań.
W Pana przypadku musieliśmy się zmierzyć ze skomplikowanym demontażem (kafelki w łazience były przyklejone do ościeżnicy), który zakończył się bez żadnego uszczerbku w łazience.
Warto pamiętać, że monterzy to tylko ludzie, którzy również reagują na sytuacje stresowe.
Nie miej jednak dziękuję za uwagi i dołożę starań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Dodam, że nie moją intencją jest to, aby na forum tłumaczyć opóźnienia w realizacji obecną sytuacją czy tymczasowymi brakami kadrowymi. Mam świadomość, że moim obowiązkiem było dopilnowanie zakończenia prac związanych z Pana zamówieniem.
Warto jednak wsiąść pod uwagę fakt, że czasami zdarzają się sytuacje na które nie mamy wpływu, tak jak w tym przypadku gdzie zamówiony towar niestety posiadał wadę fabryczną i fabryka musiała wyprodukować nowy element, a na to potrzeba czasu. Dodam, że przez okres oczekiwania na nowy element drzwi były w pełni funkcjonalne.
Finalnie montaż zgodnie z zamówieniem dokończył inny podwykonawca z którym współpracuję.
Mam nadzieję, że otrzymany upust choć trochę wynagrodził wydłużony czas oczekiwania na wymianę reklamowanego elementu.
Podsumowując przepraszam w imieniu swoim i moich podwykonawców za niedogodności wynikające z realizacji tego zamówienia i pomimo wszystko serdecznie zapraszam do dalszej współpracy.
Pozdrawiam,
Tymon Makarewicz
A-jeden s.c.
jest mi bardzo przykro, że firma A-jeden nie spełniła Pana oczekiwań.
W Pana przypadku musieliśmy się zmierzyć ze skomplikowanym demontażem (kafelki w łazience były przyklejone do ościeżnicy), który zakończył się bez żadnego uszczerbku w łazience.
Warto pamiętać, że monterzy to tylko ludzie, którzy również reagują na sytuacje stresowe.
Nie miej jednak dziękuję za uwagi i dołożę starań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Dodam, że nie moją intencją jest to, aby na forum tłumaczyć opóźnienia w realizacji obecną sytuacją czy tymczasowymi brakami kadrowymi. Mam świadomość, że moim obowiązkiem było dopilnowanie zakończenia prac związanych z Pana zamówieniem.
Warto jednak wsiąść pod uwagę fakt, że czasami zdarzają się sytuacje na które nie mamy wpływu, tak jak w tym przypadku gdzie zamówiony towar niestety posiadał wadę fabryczną i fabryka musiała wyprodukować nowy element, a na to potrzeba czasu. Dodam, że przez okres oczekiwania na nowy element drzwi były w pełni funkcjonalne.
Finalnie montaż zgodnie z zamówieniem dokończył inny podwykonawca z którym współpracuję.
Mam nadzieję, że otrzymany upust choć trochę wynagrodził wydłużony czas oczekiwania na wymianę reklamowanego elementu.
Podsumowując przepraszam w imieniu swoim i moich podwykonawców za niedogodności wynikające z realizacji tego zamówienia i pomimo wszystko serdecznie zapraszam do dalszej współpracy.
Pozdrawiam,
Tymon Makarewicz
A-jeden s.c.