Widok

okropna obsługa

Kategorycznie odradzam zakupów w Akpolu w Gdańsku z uwagi na bardzo nieuprzejmą obsługę. Dziecko ani rodzic nie mogą dotknąć żadnej zabawki - od produktu należy się trzymać na odległość (ciekawe jak sprawdzić produkt przed zakupem...) Matki z wózkami nie mogą wjeżdżać między regały bo to nie odpowiada obsłudze - ciekawe co matka ma z dzieckiem na czas zakupów zrobić - może zostawić przed sklepem... Doradzam kierownictwu sklepu zmiane formuły na sklep wyłącznie internetowy skoro kontakt z "żywym" klientem jest dla obsługi tak problematyczny... Klientom za to polecam Akpol w Gdyni gdzie w porównaniu z Gdańskiem obsługa i komfort zakupów sa na nieporównywalnie wyższym poziomie...
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 3
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 6
Jestem pod wrażeniem opinii powyżej! Pierwsze słyszę, żeby w Akpolu nie można było robić zakupów z wózkiem!!! Fakt, że na pierwsze piętro nie łatwo jest wnieść wózek, szczególnie jeśli nikogo w pobliżu nie widać (na schodach), ale zawsze widzę tam rodziców robiących zakupy z wózkami, więc nie wiem skąd te oskarżenia. Co do obsługi, to jest tam bardzo mila i zawsze pomocna, nie tylko jeśli chodzi o pomoc przy towarze ale też pomogą znieść ciężkie zakupy do auta (tak jak mi).
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 9
no ja również nie zgadzam się z opinią powyżej. Jestem klientka Akpolu przynajmniej raz w tygodniu i jeżeli chodzi o obsługe to tylko w nielicznych sklepach jest tak pomocna obsługa jak w Akoplu. Panie naprawdę potrafią pomóc i doradzić a w dodatku maja naprawdę bogata wiedzę z zakresu produktów. Jezeli chodzi o wózek to niestety nie jest łatwo wniesć go na góre ale zawsze mozna poprosić o pomoc. i mozna wjechać na sklep żeby zrobić zakupy.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 7
też nie wierzę w Akpolu nigdy mnie coś taiego nie spotkało, jedynie przemiła i fachowa obsługa, osobiście serdecznie polecam wszytskim
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 8
bez przesady, przecież to nie muzeum. ja byłam i żadnych takich dziwnych sytuacji nie miałam... wyssane z palca.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3
nie wierzę, obsługa może mieć gorszy dzień, ale w akpolu bywam i bez przesady. widocznie problematyczny to był klient...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry