Widok

masakryczny salon

Chcialabym przestrzec przed korzystaniem z uslug tego salonu osob zwabionych niska cena, kuponu Gruponu w ktorym i ja wykupilam te uslugi.... to co bylo okazja za 29 zl zamiast o zgrozo 115 zl okazalo sie zwyklym naciaganiem. Wykupilam kupon na usluge modelowania,strzyzenia, masazu i maski regeneracyjnej- p. Kasia nonszalancko podchodzaca do klienta, spieszaca sie i nie omieszkajaca zrobic uwage ze mamy malo czasu bo „ona konczy zaraz prace” zarzucila mi na ramiona brudna!!! cala od cudzych wlosow peleryne!!, masaz w jej wykonaniu trwal 0,5 min (nad lustrem wisi zegar wiec mialam dokladna ocene tego co zostalo wykonane), maska okazala sie zwykla odzywka, które stosuja po umyciu rutynowo juz wszystkie salony-wiec zadna łaska, modelowanie odbylo sie szczotka i grzebieniem nie widzacymi mydla od mcy ,zostalo wykonane szybko i byle jak, czego skutkiem byla oklapnieta fryzura. Pierwsze co zrobilam po wejsciu do domu to umycie wlosow nizoralem i samodzielne modelowanie.
Nie wiem jak można zadac w normalnych warunkach za to 115 zł -cena rodem z autoryzowanego,czystego salonu, które zdarza mi sie odwiedzac. W Wenus obsluga kladzie nacisk na ilosc, hurtowy przerob, do tego
Moja ocena
Wenus kategoria: Fryzjerzy
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
kreatywność: 1
 
klimat i wystrój: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu:

Jest nam bardzo przykro , że w ten sposób odnosi się Pani do wizyty w naszym salonie. Nie rozumiem w żaden sposób jak może Pani twierdzić, że została Pani naciągnięta? Oczywiście komentarze fryzjerki, że zaraz kończy pracę były nie na miejscu całkowicie ale to, że narzędzia i szczotki były brudne godzi w dobra opinię jaką cieszymy się od 10 lat. W zeszłym tygodniu mielismy akurat kontrolę z Sanepiidu i kontrolująca nas Pani była pod wrażeniem czystości w naszym salonie. Co do stosowanej odzywki - przykro mi ale takowych w ogóle nie stosujemy. Posługujemy się wyłacznie maskami, ktore dobieramy indywidualnie biorąc pod uwagę kondycję włosów klienta. I stosujemy najlepsze jakie oferuje firma L`oreal także nie wiem skad pretensje. W ofercie była wyraźna wzmianka o masce nie ampułce regeneracyjnej, która miała Pani pewnie na myśli kupując kupon. Nasz salon nigdy nie stawiał na ilośc tylko na to aby klientci od nas wychodzący byli zadowolenie. Cena jak rodem z autoryzowanego salonu ? Dokładnie tak, gdyż nalezymy do sieci salonów Expert - stosujemy te same kosmetyki, uczestniczymy w tych samych szkoleniach i niczym im nie ustępujemy poza tym, że nie znajdujemy się w galerii handlowej tylko na osiedlu. Przykro mi bardzo, że jest pani niezadowlona i jedyne co moge zrobić to szczerze panią przeprosić szczególnie za nieodpowiednie zachowanie fryzjerki. Ale fryzjer też człowiek - moze mieć gorszy dzień.

Wenus Studio Urody
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Jezeli kontrolujaca Was pani byla pod wrazeniem czystosci w salonie.... to miala zapewne problemy z widzeniem. odpowiedz salonu na moje zarzuty to zwykle frazesy, w autoryzowanych salonach placi sie przede wszystkim za mila,czysta obsluge, mozliwosc relaksu i zadowolenie. Fryzjer z takiego salonu nie przenosi swoich problemow na klienta mimo, ze jest "czlowiek", mysle ze wiekszosc klientek sama oceni to co napisalam i zwroci wieksza uwage na takie "bzdury" jak atmosfera i czystosc za ktore placi rodem z salonu Galerii.
Polecam skorzystac moze raz z uslug takiego salonu i przeniesc jego zwyczaje na swoj grunt.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
Mam nadzieje,ze do tych salonow,z uslug których pani korzysta,przychodzi pani na czas,a nie prawie polgodziny po terminie.Wiec wcale sie nie dziwie,ze nie umiala sie pani zrelaksowac.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
oczywiscie ze zdarza mi sie spoznic w innych salonach-" klient tez czlowiek"mimo tego zawsze jestem witana z usmiechem i wyrozumieniem, nikt nie popedza mnie ani nie strofuje (skandal), moze dlatego, ze w takich salonach na kazdego klienta przeznacza sie wiecej czasu i drobne spoznienie nie jest istotne, w zapchanej osiedlowce gdzie klient "wciskany jest" po 10 min jak to okreslila sama p. Kasia na poslizg nie ma czasu..... taaak rozumiem.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Nie potrafia przyjac krytyki i wchodzac w taka rozmowe... Pelen profesjonalizm. Nie zawitam do tego salonu, nie ze wzgledu na opinie pani powyzej, bo z checia sprawdzilabym sama warunki, ale po odpowiedziach chamskich mozna wyrobic sobie opinie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ja bym też się wkurzyla gdyby mi ktoś się spóźnił na spotkanie w pracy. Pomyślał ktoś o tej Pani fryzjerce?Może była od rana na nogach i z wytchnieniem czekała na koniec pracy i np. miała dzieci do oberania, wizyte u lekarza itp?Albo jakies plany? Ja też pracuje z klientami i wiem jak to jest jak Ci ktoś tuz przed zamknięciem przychodzi i jeszcze marudzi i wymaga......trzeba szanować swój i innych czas:-)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry