Widok
niekompetentna diagnostyka
Ostatnia wizyta u nich z moim E60 kosztowała mnie niemal 800 PLN za wymianę płynu hamulcowego w ciągu 6.5 h !!! Przed umówieniem się na wizytę podałem główny powód wizyty: "active steering fault", nierównym rozwijaniem mocy silnika i kłopotem z rozruchem . Przy przyjęciu auta zaproponowano mi także wymianę płynu hamulcowego. Cała wizyta miała zamknąć się w 4 - 5 h i obejmować usunięcie usterek, sprawdzenie stanu pojazdu (w tym zawieszenia), skasowanie błędów... itd. Po 6.5 godzinach zwrócono mi auto z uruchomionym silnikiem, bo rozrusznik jest uszkodzony, bez wykasowanych błędów (m. in. "service overdue"!) i nie usuniętym uszkodzeniem "active steering fault"! Zwrócono mi pieniądze za kalibrację czujników położenia kierownicy - bo okazała się niepotrzebna (błąd wciąż istnieje) i poinformowano mnie że stan auta w tym zawieszenie jest OK (z zawieszenia dochodzą jakieś niepokojące metaliczne stuki przy ruszaniu i cofaniu). Nie zwrócono mi kasy za diagnostykę - bo diagnosta stwierdził, że skoro kalibracja nie pomogła to uszkodzony jest napewno czujnik położenia kierownicy (jakby to mógł być jedyny inny powód)!!! W drodze do domu okazało się, że silnik rozwija moc nierówno, albo wcale.
Moja ocena
obsługa: 4
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.6
* maksymalna ocena 6