chciałabym zwrócić uwagę szpitala na następujące sprawy, które być może przyczynią się do podniesienia standardu obsługi i komfortu przebywających tam osób: UBIKACJE-czy naprawdę tak brzydko wyglądające toalety (brak papieru toaletowego, mydła w płynie, lustra, wieszaka) nie powinny być na nieco lepszym poziomie w XXI wieku? Zdaję sobie sprawę, że korzystający z nich pacjenci/odwiedzający sami często przyczyniają się do dewastacji, ale można to chyba jednak na bieżąco naprawiać/uzupełniać (skoro udaje się to w innych szpitalach); OBSŁUGA – miło byłoby wreszcie być obsłużonym przez osoby okazujące nieco więcej empatii i serdeczności dla przyjmowanych pacjentów. Nie podlega wątpliwości, że obsługiwani pacjenci to ludzie z różnych środowisk, jednak pracownicy szpitala mogliby ograniczyć swoje komentarze/ prywatne dyskusje i widoczne na monitorach prywatne sprawy i przynajmniej sprawiać wrażenie fachowego i zgranego zespołu skupionego na pracy;PROFESJONALIZM-sugeruję kursy dla młodszych ratowników przypominające wiedzę z obsługi pacjenta, prawidłowego pobierania materiału do badań (krwi) – to naprawdę nie musi być aż tak bolesny i chaotyczny proces (a to podstawy każdego medyka).