Widok

montex shipyard

Ja pracuję od prawie 1 roku i jest ok. Fakt wymagania są duże ale płaca zawsze na czas. Pewnie, że obcinają ... jak ktoś nachlany chodzi po stoczni to obcinają, jak ktoś normalnie tyra to za co mają obciąć. Mi się nie zdarzyło żeby coś obcięli. Jak ktoś robi normalnie to dają zarobić.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 15
normalnie tzn po 12 godzin dziennie i przylbicy za dnia nie zdejmiesz? dziekuje bardzo wole 2 zl mniej i robic spokojnie po 12 h i o 15 isc do domu :) tyle samo zarobie za faktycznie przerobione mniej godzin bez mobbingu z umowa o prace i nadgodzinami oraz obiadem :)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 9
Hej kolego!!!Związki załóż!Zupa to jo.Opłaca sie.Yhyyyy.Niemniej zapomniałeś ze przez takich ja ty to i Gdanska na pysk leci.Predzej czy pózniej przyjdziesz i jeszcze poprosisz...
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 15
szpula wyspawana, gdzie inni siedza faktycznie 12 i mają pól do tego spoiny nadaja sie do rycia na zero ;]
lepiej zrobc swoje i isc do domu, kazdy zadowolony, w porzadnej firmie majster wie ile kto zrobi i na ile go stac wiec jesli zrobisz 40 m spoiny w 12h to dlaczego jutro ma ci uciac za to ze zorbisz 40 z 8 h i pojdziesz do domu a 12 piasne? skoro i tak zarabiasz na firme bo spawasz wiecej niz inni...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6
Czemu ludzie uciekaja
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prawie rymowanka ... :) Ludzie uciekają bo oszukują, tzn. prawdę mówią ale nie do końca ... a koniec jest długi .....
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

No bo są fajne warunki i nie ma mobbingu ... :(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
Jak dla mnie w porządku atmosfera, kasa na czas i perspektywy rozwoju więc polecam. Panowie do pracy przychodzi się pracować.
Dobra praca-godziwa zapłata
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 14
w kija lecą i nie placą kradna jak wszyscy....