Widok
obsługa nie staje na wysokości zadania - grunt to myśleć!!!!! o kliencie!!!!!|
Do restauracji trafiliśmy w dniu, kiedy w Gdyni było rzeczywiście tłoczno (lipcowy zlot żaglowców), to jednak nie usprawiedliwia niekompetencji personelu restauracji- 1 godz. 45min oczekiwania na zamówienie to nie do zaakceptowania!!! KOmpletny brak profesjonalizmu. Może po prostu trzeba zlikwodować połowę stolików skoro obsługa nie nadąża? A kierownictwo nie ma lepszych pomysłów na usprawnienie obsługi, niezależnie od obłożenia.
W każdym razie, jeśli ktoś chciałby posiedzieć 30 min przy nie sprzątniętym stoliku i poczuć się jak Niewidzialny (a personel wolnym krokiem przechadza się po sali) niech wybierze się do restauracji hotelu nadmorskiego... NIe/gorąco polecam!
W każdym razie, jeśli ktoś chciałby posiedzieć 30 min przy nie sprzątniętym stoliku i poczuć się jak Niewidzialny (a personel wolnym krokiem przechadza się po sali) niech wybierze się do restauracji hotelu nadmorskiego... NIe/gorąco polecam!
Moja ocena
Hotel Nadmorski
kategoria: Restauracje
obsługa: 1
menu: -
jakość potraw: 5
klimat i wystrój: 5
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
3.6
* maksymalna ocena 6