Widok
obsługa
Z przykrością stwierdzam, że jestem pod niemiłym wrażeniem barmanki, która mnie obsługiwała. Zauważona próba oszukania mnie na ilości podanego alkoholu oraz prośba o użycie miarki barmańskiej sprowokowała barmankę do użycia wielu niemiłych epitetów w stosunku do mojej osoby. Mogłabym zostawić sprawę bez komentarza, ale stracili Państwo klienta. Jeszcze dwie prośby ..proszę zwrócić uwagę swojemu personelowi, aby używał szczypiec do nakładania lodu... ręce nie są najbardziej higienicznym "sprzętem" . Rachunek fiskalny też byłby mile widziany w zastępie gestu "niemiłego"
Moja ocena
Klub Andersen
kategoria: Kluby, dyskoteki
obsługa: 1
klimat i wystrój: 4
przystępność cen: 5
ocena ogólna: -
3.3
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Nikt nikogo nie oszukuje, wieloletnie doświadczenie barmanów pozwala im na precyzyjne robienie drinków bez używania miarki - to jest popularne w wielu klubach poza tym wystarczy uśmiech żeby barman polał "od serca". Wódki nikomu nie żałujemy. Jeśli chodzi o paragon to oczywiście wystawiamy każdemu na życzenie wystarczy powiedzieć, nie ma o co się obrażać.
Panie Adamie, może gdyby był Pan na miejscu doszłoby do naszej bezpośredniej konfrontacji, ponieważ prosiłam o rozmowę z managerem. Moje spostrzeżenia to nie obraza, tylko zwrócenie uwagi, za co powinien być Pan wdzięczny.. tego też powinno nauczyć Pana doświadczenie. I niech Pan sobie wyobrazi, że to ja jestem gościem w Pana lokalu więc to nie ja uśmiecham się do barmana, tylko on do mnie. Niniejszym stwierdzam, iż nie wyciągnął Pan żadnych wniosków, rezygnuję z dalszej konwersacji, bo i tak jest ona zbędna. Życzę więc powodzenia.