Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Spoko imprezy wątek zamknięty Bylismy ostatnio na śledziku w sobote, było super, duzo ludzi i sporo...
~Arek
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 6 marca 2011

brak paragonów oraz różne ceny tych samych produktów wątek zamknięty Zamawiając piwo i wino prawie za każdym razem była inna cena (np za to samo...
~Z
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 27 lutego 2011

Sylwester 2011 beznadzieja wątek zamknięty Nie polecam nikomu kto lubi fajne imprezy. Lokal zarządzany fatalnie ,...
~zwrot kasy złodzieje
2

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 1 stycznia 2011

obsługa wątek zamknięty Z przykrością stwierdzam, że jestem pod niemiłym wrażeniem barmanki, która...
~gość
5

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 4 października 2010

andersen wątek zamknięty nie jestem studentem ani pedalkiem a to co czytam na tym forum jest dla mnie...
~chylonia 100% arka
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 15 stycznia 2011

Najgorszy klub w trójmieście wątek zamknięty Zgadzam się zdecydowanie najgorszy klub w Trójmieście, beznadziejna obsługa,...
~Ivvvv
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 10 stycznia 2011

Sylwester 2010 wątek zamknięty Mi też muzyka na początku się nie podobała , ale podszedłem do DJ i...
~Arczi
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 7 stycznia 2011

sylwester 2011 wątek zamknięty Totalna klapa pod każdym względem czekam na zwrot kasy...
~klient
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 1 stycznia 2011

Interesanci wątek zamknięty Miałem nieprzyjemność odwiedzić ten klub na imprezie połowinkowej. Klub...
~Tomi
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 25 grudnia 2010

Madzia - opinia wątek zamknięty Nie podoba mi się muzyn na wejściu którego nie zrozumiałam co do mnie mówi...
~Madzia
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 11 listopada 2010

Impreza połowinkowa wątek zamknięty Byłam w tym lubie w czwartek na połowinkach. Alkohol drogi, obsługa miła....
~Paulina
1

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 16 października 2010