Widok
oczekiwałam czegoś lepszego...
kupiłam grupon na koloryzację, strzyżenie i modelowanie. Po wejściu podałam właścicielowi kupon, a on naskoczył na mnie, ze nie poinformowałam przy zapisywaniu się że mam kupon , w końcu w swoim notesie jednak znalazł tę informację. Po chwili przyszła inna klientka i sytuacja się powtórzyła. W salonie wyraźnie było widać że klienci z kuponem sa traktowani gorzej niż zwykli. W salonie brud i nieporządek, atmosfera chaosu, zupełnie nie czuć profesjonalizmu, dwie osoby miotające się między klientkami, mnie nałożono farbę na połowę głowy i zostawiono tak na 15 minut bo inna klientka wymagała pomocy... Czas wykonania usługi to 2h - z czego farbowanie zajęło 1:45... strzyżenie to jakaś porażka - chciałam ściąć moje mocno zniszczone włosy dość krótko, ale usłyszałam od pani fryzjerki że źle trafiłam, bo ona kocha długie włosy i nikomu nie ścina, jedynie podcięła mi końcówki... Nie rozumiem po co ten salon wystawił kupony na sprzedaż kiedy realizuje je z taką wielką łaską. Nie spodziewałam się też tak słabego poziomu po salonie, który przeszedł "rewolucję". Na pewno tam nie wrócę
Moja ocena
Bufolus
kategoria: Fryzjerzy
obsługa: 3
jakość usług: 3
kreatywność: 2
klimat i wystrój: 3
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 3
2.7
* maksymalna ocena 6