Wykupiłem w Synevo test antygenowy przed podróżą zagraniczną. W momencie kiedy przyszedłem na umówioną godzinę zostałem poinformowany, że nie mogą go wykonać. Mimo że przy robieniu rezerwacji podawałem swój nr tel i e-mail to nie dostałem żadnej wcześniejszej informacji. Test miał być wieczorem po czym 24h na otrzymanie wyniku i w końcu 3-go dnia rano wylot - także jak widać nie ma tu miejsca na szukanie w panice alternatywy "na teraz" a zwlekanie do kolejnego dnia to ryzyko, że nie otrzymałbym wyniku przed wylotem. Także w ten sposób Synevo spokojnie zdziera na teście PCR. Wysłałem zażalenie, na które dostałem odpowiedź po miesiącu(!). Umyli w nim ręce od odpowiedzialności podając, że to nie ich wina. Co ciekawe była to 3-cia wymówka, którą usłyszałem od Synevo (jedna od obsługi klienta, druga od doktor i trzecia zasłyszana od klienta, który wychodził po mnie) za każdym razem inna wersja. Wisienką na torcie jest ich stwierdzenie, że "próbowaliśmy się z Panem skontaktować". Spytałem dlaczego w takim razie mając mój telefon i email nie mam żadnych nieodebranych połączeń, wiadomości, spamu i w takim razie w jaki sposób próbowali się skontaktować? - miesiąc czekam na nową wymówkę...

wypowiedź zmoderowana ( 2021-05-24 20:58:30)