Widok
pacjenci traktowani jak dojne krowy
po zakończeniu leczenia zgłosiłam się z reklamacją leczenia zęba, nie uznano mojej reklamacji nie potrafiąc podac przyczyny ropnia ( ewidentne zakażenie po zabiegu) i kasowano bajońskie sumy za te same zabiegi, w efekcie końcowym nie otrzymałam zwolnienia lekarskiego (? ) i kazano mi jechać gdzie indziej bo doktora nie ma w Gdańsku, nie wydano mi mojej dokumentacji medycznej w celu przedłożenia innemu stomatologowi ( zdjęcie RTG) , pan kierownik przeszedł samego siebie od rzucania słuchawką po szantaż i lekceważące potraktowanie mnie jako pacjentki , wnioski- póki mozna ciągnąć pieniądze z leczenia jest ok,a kiedy wystepują problemy pacjent ma radzić sobie sam i iść do kolejnego gabinetu gdzie znowu zapłaci za to samo!
Najmilej wspominam doktor u której się leczyłam ale wierzę, że przyczyna moich komplikacji może leżeć nie w braku kwalifikacji Pani doktor! Pozdrawiam panie dr Jacku ,oby tak dalej...a klinika przestanie być odwiedzana przez pacjentów...
Najmilej wspominam doktor u której się leczyłam ale wierzę, że przyczyna moich komplikacji może leżeć nie w braku kwalifikacji Pani doktor! Pozdrawiam panie dr Jacku ,oby tak dalej...a klinika przestanie być odwiedzana przez pacjentów...
Moja ocena
Dentaurus Stomatologia
kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 3
jakość usług: 1
wyposażenie: 3
czas oczekiwania: 3
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6
Witam Panią,
W czasie rozmowy z Panią , podkreślałem , iż jedynym sposobem udzielenia Pani pomocy w leczeniu jest zweryfikowanie problemu przez lekarza stomatologa.Może to nastąpić jedynie w gabinecie na fotelu stomatologicznym.Propozycję tą Pani odrzuciła,powołując się na -internet- który uważa Pani za źródło informacji w sprawach stomatologii.
Co do Pani doktor , która Panią przyjmowała, bardzo cieszymy się z Pani pozytywnej opinii na temat jej pracy.Muszę niestety powiedzieć, iż Pani doktor , aż tak miło nie wspomina spotkania z Panią.
Na koniec dodam , iż nie zapłaciła Pani ani złotówki za wykonane prace stomatologiczne,które Pani opisuje.Wcześniej płacąc za wypełnienia 69 złotych w ramach piątkowych promocji (taniej aniżeli w gabinecie NFZ) .
Pomimo wszystko , jest nam przykro i przepraszamy ,jeżeli czuje się Pani urażona po wizycie w naszej Klinice.
Ja osobiście życzę Pani bardziej pozytywnego nastawienia do otaczającego nas świata.
Z wyrazami szacunku
Kierownik
Rafał Czemko
W czasie rozmowy z Panią , podkreślałem , iż jedynym sposobem udzielenia Pani pomocy w leczeniu jest zweryfikowanie problemu przez lekarza stomatologa.Może to nastąpić jedynie w gabinecie na fotelu stomatologicznym.Propozycję tą Pani odrzuciła,powołując się na -internet- który uważa Pani za źródło informacji w sprawach stomatologii.
Co do Pani doktor , która Panią przyjmowała, bardzo cieszymy się z Pani pozytywnej opinii na temat jej pracy.Muszę niestety powiedzieć, iż Pani doktor , aż tak miło nie wspomina spotkania z Panią.
Na koniec dodam , iż nie zapłaciła Pani ani złotówki za wykonane prace stomatologiczne,które Pani opisuje.Wcześniej płacąc za wypełnienia 69 złotych w ramach piątkowych promocji (taniej aniżeli w gabinecie NFZ) .
Pomimo wszystko , jest nam przykro i przepraszamy ,jeżeli czuje się Pani urażona po wizycie w naszej Klinice.
Ja osobiście życzę Pani bardziej pozytywnego nastawienia do otaczającego nas świata.
Z wyrazami szacunku
Kierownik
Rafał Czemko