Widok
opinia o oddziale stargard szczecinski
Witam prosze o interwencje w sprawie pracy i obslugi waszych pracownikow dotyczy to ludzi którzy pracuja przy obsludze petentow to co dzis i nie tylko dzis zobaczylem w oddziale stargard szczecinski to przechodzi wszelkie ludzkie pojecie ignorowanie petentow slamazarne tempo 20 osobowa kolejka i dwie pracujace Pani n apytani czy jeszcze ktos mogłby je wspomoc głupawy usmieszek dzieki Bogu umowa mi sie konczy z multimedia poszukam innego dostawcy internetu moze inny bedzie mial normalna obsluge i to nie tylko moja opinia innych ludzi dzisaj w kolejce tez to nie jest przylkad tylko z dzis to samo jest codziennie to nie system komunistyczny na szczescie jest jeszcze konkurencja do której i ja i inii ludzie moga jeszcze pojsc .
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: -
jakość usług: 1
awaryjność: 2
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
To jakis koszmar, mam ciagle niezaplacone rachunku , w konsekwencji czego wylaczaja mi telewizje.Ja place rachunku a wciaz dostaje ponaglenia i coraz to wieksze rachunku do zaplacenia. To jakas mafia, Idac do biura obslugi klienita ktora sie miesci w Sochaczewie, pokazuje zaplacone rachunki a ona mi na to , ze multimedia jej wyslaly, ze rachunki nie zaplacone. I sprawa dalej nie zalatwiona. Dzwoniac do Gdyni taci sie ogronme pieniadze z wyjasnieniami, Mowie , ze mam rachunki zaplacone, a oni dalej twierdza, ze nie wplynela kwota, i wylaczaja po to aby im zaplacic ponownie za podloaczenie kablowki. Chodze do banku prosze o wyciagi , czy przelane zostaly pieniadze do multimedia w banku jest wszystko ok, a w multimediach dalej ze nie. Koszmar spedza mi sen z oczu.
też czekam z niecierpliwością na koniec umowy :)
płaciłam rok za cos czego mi nie dostarczali czyli internetu bezprzewodowego,chodziłam ,dzwoniłam i nic jak zerwe umowe to poniose karę -ciekawe a to przecież oni mi nie dostarczali internetu ,bo jak sie okazało pod koniec maja za słabe dekodery abym miała taki internet w mojej loalizacji zamieszkania i co najsmieszniejsze -kazali mi przyjsc w maju aby rozwiązac umowe a co do czego okazało sie ze automatycznie sie przedłużyła bo powinnam przyjsc w kwietniu --osoby które tam pracują są niekompetentne i mają zero wiedzy na stanowisku na którym pracują
płaciłam rok za cos czego mi nie dostarczali czyli internetu bezprzewodowego,chodziłam ,dzwoniłam i nic jak zerwe umowe to poniose karę -ciekawe a to przecież oni mi nie dostarczali internetu ,bo jak sie okazało pod koniec maja za słabe dekodery abym miała taki internet w mojej loalizacji zamieszkania i co najsmieszniejsze -kazali mi przyjsc w maju aby rozwiązac umowe a co do czego okazało sie ze automatycznie sie przedłużyła bo powinnam przyjsc w kwietniu --osoby które tam pracują są niekompetentne i mają zero wiedzy na stanowisku na którym pracują
W sumie miewam podobne sytuacje. W dobrej wierze uznając roszczenia Oddz. Multimedia Stargard aby oglądać TV, wykonywałem w takiej sytuacji polecenie przelewu. Teraz mając już dwie "nadpłaty, tak, tak, to jest możliwe nie wykonałem kolejnej wpłaty. Tak z resztą było to uzgodnione ale nadszedł weeckend a nasza rozmowa w BOK poskutkowała jedynie wyłączeniem emisji TV. Zaczynam się gotować i mam już dość tej firmy. Cóż, po ".....sięciu" latach karzystania z tej usługi należy się klientowi więcej szacunku. Chyba już czas przenieść się do konkurencji. Tam przyjmą mnie z "pocałowaniem w rękę" i jeszcze dostanę bonusy.