Widok

podolog

Mam problem z wrastaniem paznokcia. Chodziłam do jednej Pani podolog w gdańsku ale nie za bardzo mi pomogła. Czy polecicie jakiegoś dobrego podologa?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Monika Anhalt, Centrum Derm Al, Sopot

Może spróbuj zestawu scholla (?)

W Oliwie przy pętli -super http://www.pedicureleczniczy.pl/strona.php?pg=gdansk
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Byłam u tego pana, nie polecam.

Dlaczego? Co było nie tak?

Przyszłam na wizytę ze stanem zapalnym wału paznokciowego aby uzyskać jakąś pomoc, jednak pana bardziej interesowało czym się zajmuję, gdzie pracuję i gdzie studiuję. Następnie pan cały czas opowiadał jak on to lubi grzebać ludziom w paznokciach. Na koniec stwierdził, że stan zapalny jest wynikiem nieoczyszczonego wału paznokciowego a nie wrastającego paznokcia (co oczywiście było nieprawdą - potwierdzili to inni podolodzy).Podsumowując: pan nie zrobił z paznokciem praktycznie nic, skasował mnie za wizytę a ja zostałam z bólem. Możliwe, że ten pan pomógł wielu osobom, niestety w moim przypadku było inaczej.

Scholl nie pomoże

Polecam pana podologa z salonu Wenus na Wrzeszczu przy Kościuszki bodajże. Nosiłam klamrę około 3 miesiące i 3 lata spokoju.

Ja polecam vivianna kopeć na ciasnej w Gdańsku. Mi pomogła z wyrastającymi paznokciami, od roku mam spokój. Pani naprawdę zna się na rzeczy, i cały czas się szkoli.

A mozecie polecic dobrego podologa dla 2.5 latka? Problem z wrastajacymi paznokciami. Najlepiej z Gdanska ale jak naprawde godny polecenia to w calym trojmiescie.

Ja widziałam tak małe dzieci u wymienionej już w tym watku pani Kopec w salonie Medella przy ul. Ciasnej w Gdansku