Widok
polecam-super jakość,dostępność,atmosfera
Polecam wszystkim usługi stomatologiczne w Gabinetach Dentus na Startowej. Bardzo miła atmosfera, sympatyczni lekarze.Czas oczekiwania na wizytę krótki. Dzieciaki bezstresowo chodzą na wizyty, lekarze szybko sprawnie i bezboleśnie zajmują się młodymi pacjentami. Atutem jest również kontrakt z NFZ-tem. Lekarze jeśli mogą to leczą bezpłatne w ramach NFZ-tu.
Serdecznie polecam!!!
Serdecznie polecam!!!
Moja ocena
DENTUS
kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 6
jakość usług: 6
wyposażenie: 6
czas oczekiwania: 6
przystępność cen: 6
ocena ogólna: 6
6.0
* maksymalna ocena 6
Kłaniam się.
W dniu 23.10.2019 byłem w Dentusie, Gdańsk Startowa 1, na zabiegu wypełnienia dwóch ubytków.
Jestem bardzo niezadowolony z usługi, za którą zapłaciłem aż 340 PLN, co stanowi dla mnie znaczną kwotę.
Pani stomatolog długo dopasowywała mi protezę do wykonanego wypełnienia - niestety nie udało się, ponieważ w pewnym momencie powiedziała, że ona kończy już zmianę a ja mogę przyjść na korektę w innym terminie.
Niestety nie mogłem czekać, proteza mnie mocno uwierała.
Poza tym przez ostatnie 15 min. nie było już w gabinecie żadnej osoby pomagającej pani stomatolog, musiałem sam trzymać w ustach ssak, łykając i zachłystując się wodą tryskającą z maszyny.
Było tam kilka pielęgniarek, które przygotowywały stanowisko dla następnego pacjenta. One widziały to, ale żadna nie pomogła.
W takiej sytuacji zrezygnowałem z dalszej męczarni i postanowiłem, że zgłoszę się do innej placówki stomatologicznej, w której usługa zostanie wykonana prawidłowo, mimo dodatkowych kosztów, które będę musiał ponieść - nie z mojej winy.
Po złożeniu przeze mnie zażalenia, otrzymałem propozycję usługi reklamacyjnej, ale przecież koszty już poniosłem.
Nie polecam!
W dniu 23.10.2019 byłem w Dentusie, Gdańsk Startowa 1, na zabiegu wypełnienia dwóch ubytków.
Jestem bardzo niezadowolony z usługi, za którą zapłaciłem aż 340 PLN, co stanowi dla mnie znaczną kwotę.
Pani stomatolog długo dopasowywała mi protezę do wykonanego wypełnienia - niestety nie udało się, ponieważ w pewnym momencie powiedziała, że ona kończy już zmianę a ja mogę przyjść na korektę w innym terminie.
Niestety nie mogłem czekać, proteza mnie mocno uwierała.
Poza tym przez ostatnie 15 min. nie było już w gabinecie żadnej osoby pomagającej pani stomatolog, musiałem sam trzymać w ustach ssak, łykając i zachłystując się wodą tryskającą z maszyny.
Było tam kilka pielęgniarek, które przygotowywały stanowisko dla następnego pacjenta. One widziały to, ale żadna nie pomogła.
W takiej sytuacji zrezygnowałem z dalszej męczarni i postanowiłem, że zgłoszę się do innej placówki stomatologicznej, w której usługa zostanie wykonana prawidłowo, mimo dodatkowych kosztów, które będę musiał ponieść - nie z mojej winy.
Po złożeniu przeze mnie zażalenia, otrzymałem propozycję usługi reklamacyjnej, ale przecież koszty już poniosłem.
Nie polecam!