Odpowiadasz na:

Re: polomarket przymorze

Też często bywam w różnych sieciówkach i obsługa w Polo jest w/g mnie na dobrym poziomie,powolnie obsługują jak trafisz na nową osobę która się uczy.Kierowniczka pewnie ma odgórnie narzucone za... rozwiń

Też często bywam w różnych sieciówkach i obsługa w Polo jest w/g mnie na dobrym poziomie,powolnie obsługują jak trafisz na nową osobę która się uczy.Kierowniczka pewnie ma odgórnie narzucone za dużo obowiązków,tak jak i pozostali,ale w sieciach ma być jak najtaniej a każdy pracownik to koszta,więc najłatwiej narzucić ludziom jak najwięcej,za to ceny promocyjne mają całkiem dobre.
Jedyny zarzut mam do tego że za ladą chłodniczą nie ma zasłony i mięso szybko wysycha,nie raz z rana widziałem jak wykładali świeże a po południu wyglądało jak by leżało dwa dni.Dziwi mnie że z tym nic nie robią,bo to poprawiło by jakość,ale to może wina tego że w takich sklepach byle co,to musi zatwierdzić centrala,samemu nic nie można.
W sumie ta kierowniczka jest między młotem a kowadłem.,ale sklep ogólnie jest czysty i zadbany.

zobacz wątek
11 lat temu
-Art-

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry