Widok
powazna sprawa zakończona happy endem
Rower zakupiony w Cyklo. Po paru miesiącach użytkowania pękła rama na spawie-wg mnie źle była pospawana. Reklamacja u dystrybutora na Polskę i dowiaduję się że to moja wina bo źle użytkuję rower. Chyba ta opinia dystrybutora była dosyć bzdurna, bo szefowie firmy Cyklo wzięli sprawy w swoje ręce i efektem ich działań byłą uznana reklamacja i nowa rama.
Moje uznanie za wysłuchanie racji klienta, za chęć pomocy i za praktyczną realizację tej chęci.
Moje uznanie za wysłuchanie racji klienta, za chęć pomocy i za praktyczną realizację tej chęci.
Moja ocena
Cyklo
kategoria: Sklepy i serwisy rowerowe
obsługa: 6
asortyment: 5
jakość usług: 6
przystępność cen: -
ocena ogólna: 6
5.8
* maksymalna ocena 6