Widok

praca w ciąży

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny, do kiedy pracujecie w ciąży? Jestem w 4mc i zastanawiam się nad zwolnieniem..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja pracowałam do 34 tygodnia
image
image
Jesli cos Ci dolega no to nie masz nad czym sie zastanawiac.
image

image

ja jestem juz w 31 tygodniu i w przyszlym wybieram sie na zwolnienie
poszlam od 8 tyg ze wzgledu na złe samopoczucie.kazdy organizm inaczej reaguje,wiec jesli musisz to idz-masz prawo.
image
Ja pracowałam do 30 tyg. ale w pierwszej ciąży już od 14 tyg byłam na zwolnieniu
ja poszłam w 20tyg, bardziej z lenistwa , niz zdrowotnie, ciągle mi się spac chciało..
image
image
Byłam na zwolnieniu od końca stycznia, musiałam isc gdyż, zaczał się drugi semestr a jestem nauczycielem więc od maja trudno byłoby kogoś znaleść na zastępstwo za mnie.Wyleniłam się za wszystkie czasy.
ja poszlam szybko od tygodnia ,czulam sie dobrze ,ale caly czas zmeczona niewyspana.... :)
zjadlam 8 tydzien hehe :)
Ja poszłam w 12 t.c w związku z złym samopoczuciem.
image

image
dziewczyny a czy wasz lekarz nie robił żadnego problemu?
ja choc wspominałam że zle się czuję i mam ciągle mdłości nie dostałam zwolnienia....
moja ginka nie robila zadnych problemów ze zwolnieniem.
image
no właśnie ja chcę isc na zwolnienie ze względu na stres w pracy, a lekrz mi odmówił. Tyle ze ja chodze państwowo i w tym problem chyba. Dlatego chcę isc prywatnie. Macie do polecenia jakiegos lekarza w gdyni który nie robi problemu?
no ja chodze prywatnie,ale mam kolezanki,ktore chodzily na NFZ i rowniez nie mialy problemów ze zwolnieniami.niestety z gdyni Ci nikogo nie polecę,bo nie znam.Ale myśle,ze jak dziewczyny przeczytają te z Gdyni,to kogoś polecą napewno:)
image
ja jestem na zwolnieniu od 6tc

lekarze niechętnie wystawiają zwolnienie jak nie ma żadnych przeciwwskazany