Widok
predzej sam bym to zrobil z pomoca A.Slodowego
zadzwonilem w poniedzialek w sprawie lodowki, ktora przestala chlodzic. Pan stwierdzil, ze moze da rade wieczorem, ew. rano we wtorek i bedzie dzwonil 30minut przed przyjazdem. Nie zjawil sie w poniedzialek, nie zadzwonil we wtorek, nie zadzwonil w srode. wczoraj moja mama zadzwonila i umowila sie z tym Panem na dzisiaj - czwartek. miedzy godzina 13 a 14. Pan sie nie zjawil, nie odbiera telefonow..do 27.08 mam gwarancje na wymieniona czesc, ktora zawiodla. Jesli sie nie zglosi wreszcie albo dalej nie bedzie odbierac telefonu a mi minie termin gwarancji, to doprowadze do tego, ze ten Pan zrobi to na wlasny koszt.
Moja ocena
Nagórski Serwis
kategoria: Naprawa i serwis AGD
obsługa: 1
jakość usług: 4
terminowość: 1
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 2
2.4
* maksymalna ocena 6
Witamy
Bardzo nam przykro, że czuje sie Pan oszukany. Oczywiście naprawa będzie w ramach gwarancji. Proszę tylko ponownie do nas zadzwonić, bo zeszły tydzień był szalony i bałaganiarski (to nie powinno miec miejsca, jednak jesteśmy tylko ludźmi). Jeśli w międzyczasie wezwali państwo inny serwis to oczywiście zwrócimy poniesione koszty. Prosimy o wyrozumiałość i kontakt telefoniczny. Wbrew temu co Pan wypisuje odbieramy wszystkie telefony.
Pozdrawiamy
Bardzo nam przykro, że czuje sie Pan oszukany. Oczywiście naprawa będzie w ramach gwarancji. Proszę tylko ponownie do nas zadzwonić, bo zeszły tydzień był szalony i bałaganiarski (to nie powinno miec miejsca, jednak jesteśmy tylko ludźmi). Jeśli w międzyczasie wezwali państwo inny serwis to oczywiście zwrócimy poniesione koszty. Prosimy o wyrozumiałość i kontakt telefoniczny. Wbrew temu co Pan wypisuje odbieramy wszystkie telefony.
Pozdrawiamy