Widok

prezent dla chłopaka ma 24 lata help!

hej szukam prezentu na święta dla chłopaka i niewiem co mu kupić
lubi samochody ale niema swojego własnie zdaje prawko 23 niewiem co mu kupić w którym kierunku mam szukać tego pomysłu błagam POMOCY
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jeśli jest fanem motoryzacji, to może coś właśnie z tego rodzaju - np.ładny breloczek do kluczyków (z emblematem marki samochodu który chce Twój chłopak posiadać, jeśli wiesz jaki, albo np w kształcie maleńkiego auta itp.) albo zrób mu koszulkę z jakimś fajnym, nawet wymyślonym przez siebie nadrukiem (typu-"superkierowca"+jego imię) - w centrach kopiowania można zamówić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja proponuje to http://dyskrecja.pl/sklep.php/p6970-Jajko-Niespodzianka.html do odważnych świat należy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zestaw prezentowy z kosmetyków ;-)
Zobacz - http://menspace.pl/zestawy-prezentowe-c6.html
Zawsze się sprawdzi - szczególnie te markowe zestawy ;-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
A ja proponuję np. łyżwy, idealne jak ta aktualną porę roku, może jakiś plecak? Torbę? Albo oryginalny ciuszek z adidasa czy innej firmy. Słuchawki, mp3...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zapraszam na www - tam kilka pomysłów dla osób, które lubią fotografię...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Cześć,
Ja polecam:
- jeżeli pali to np zapalniczke Zippo ( http://www.nicotiana.pl/sklep.php?k=1&g=&p=1772 - model 1935.25 Replica)
- piersiówke ( http://www.okazje.info.pl/sh/sport-i-hobby/leopold-240-ml-00526.html )
- są super zestawy skórzane portfele i paski (w Galerii Bałtyckiej na 2 piętrze sklep na przeciwko Adidasa - ale nie jestem pewien czy)

Spokojnie coś znajdziesz...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jak dla chłopaka to dobra whisky
http://www.sklep.vintore.pl
z życzeniami na pamiątkę :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja natomiast polecam http://kokostv.pl/shop/kategoria,1232,0,10,swiateczne_prezenty.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ja polecam http://niespodziajka.pl Wybierają, opakują i wyślą za Ciebie;d a jaka niespodzianka! na pewno nie pożałujesz;d my się umowiliśmy, że rocznicowe prezenty beda wlasnie stamtąd i mowie Ci emocje jak nigdy ;d ja dostałam kamienie spa, on kufel lodowy;d każdy zadowolony;D
polecam http://niespodziajka.pl

Swoją drogą prezenty na święta też tam kupie;d
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Chciałabym serdecznie polecić wszystkim nowy, fantastyczny sklep z prezentami na różna okazję. Oferta jest na tyle szeroka,że znajdziecie tam coś dla starszego i dla młodszego, dla młodej mamy czy przyjaciół, a także dla dziewczyny lub chłopaka.
Serdecznie zachęcam do skorzystania z oferty http://www.twojeprezenty.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja proponuje natomiast odwiedzić nasz trojmiejski sklep http://www.sprezentujmarzenia.pl Sama tam kupiłam Mojemu voucher na lot na paralotni :) Viola
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
piersiówkę mu kup, z wygrawerowanym napisem. Prezent na lata i bardzo męski :)
"Komputer to logiczne ogniwo w rozwoju człowieka: inteligencja bez moralności." - J. Osborne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Chcesz zaskoczyć swojego faceta? Prezent nietuzinkowy i wyjątkowy to przejażdżka sportowym autem po torze, nawet jeśli facet nie jest fanem motoryzacji to i tak będzie zachwycony. Ta adrenalina i prędkość zdziała cuda. Przejazd dowolnym autem sportowym i to przystępnych cenach na http://devil-cars.pl na stronie znajdziesz wszystkie potrzebne informacje
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
~WeronikaDaga

Ok super prezent ,czy dostepny jest w Trójmieście?
"Kobieta jest to przysmak Bogów, byle go diabeł nie przyprawił."
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ZIeJrx rhulzkpbcprb, pazgygcyiaaa, juzkhafldgrf, http://howeiglsdytc.com/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zajrzyj na stronkę http://www.bigboystoys.pl
Jest tam bardzo dużo rzeczy, które idealnie nadają się na prezent.
Ponadto sklep jest z Gdańska więc można nawet osobiście wszystko odebrać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wykaż się odrobiną kreatywności. Mój chłopak jest fanem gier komputerowych. Niestety, nie znam się na nich i nie wie wiedziałabym, którą z nich kupić. Zorientowałam się więc, które są jego ulubionymi i postanowiłam w jakiś sposób do nich nawiązać. Czy myślicie, że zakup takich gadżetów - http://fyrestore.com/ jest dobrym pomysłem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

może jakąś kamerkę samochodową? w teletorium widziałam całkiem fajne :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

te wideorejestratory są całkiem fajne w teletorium:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

albo jakąś fajną nawigację, w Teletorium mają spory wybór
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ewentualnie jakis konkretny zegarek.Wiele osób kupuje jakieś głupoty, które potem nie są do niczego potrzebne i jedynie zajmują miejsce na półce.A faceci tak naprawdę są dosyc praktyczni tak wiec lubią jak coś im sie przydaje.
Zobaczcie sobie jakie obecnie są ciekawe przeceny na zegarki od Skagena:
http://www.czaszegarkow.pl/skagen-c-1199.html

Mozna je kupic sobie o wiele taniej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja swojemu kupiłam trymer taki 10 w 1 , to ma teraz nasadki do włosów, brody i ciała wszystko w jednym. Ucieszył się bardzo z tego babylissa. Sam pewnie takiego by sobie nie kupił.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a może skórzana bransoletkę? Ja ostatnio kupiłam swojemu bratu na galante.pl początkowo był w szoku :) ale widzę że mu sie podoba, bo się z nia nie rozstaje, a nawet dokupił naszyjnik w tym samym stylu :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najfajniejsze prezenty to takie, ktore sa praktyczne i beda uzywane. Pomysl, co Twoj chlopak lubi, czym sie interesuje, jakie ma hobby. Moj np jest fanem vapowania, dlatego myslalam nad jakims kompletem akcesoriow do tego, w koncu zdecydowalam sie na grinder na Vapuj.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Swietnym prezentem jest tez moim zdaniem bizuteria. Ja ostatnio zamawialam dla meza biżuterie męska - znalazlam super zestaw. Maz byl zachwycony, bo strasznie mu sie spodobala szczegolnie skorzana bransoletka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli szukasz fajnego prezentu dla chłopaka to postaw na praktyczność :) - kup mu coś do ubrania! Ja ze swojej strony polecam Ci sklep Ombre.pl. Jesteśmy sklepem internetowym, który stworzony został z myślą o wszystkich mężczyznach. Gwarantuję Ci, że o modzie męskiej wiemy wszystko. Możesz znaleźć u nas całe mnóstwo ubrań na różne okazje w MEGA atrakcyjnych cenach. Wpadnij, a na pewno znajdziesz coś dla ukonanego. ->http://www.ombre.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Polecam ze swojej strony również sprawdzić ten sklep: https://www.forhim.pl/ gdzie znajdziecie wiele ciekawych inspiracji na prezent dla mężczyzn. Mają naprawdę oryginalne pomysły, a przy tym przydatne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na prezent z okazji dnia chłopaka to koniecznie zobacz ten darmowy poradnik ;)
http://www.subscribepage.com/Jak-wybrac-prezent_copy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja bym kupiła coś co mu zostanie na pamiątkę od Ciebie, zamówiłam fotoksiążkę na http://www.printu.pl dużo szablonów do wyboru i można łatwo stworzyć coś naprawdę od serca ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja myślę, że fajnym prezentem, jest zawsze coś, gdzie mamy jakiś swój wkład w jego stworzenie. Dla dziewczyny, na walentynki, stworzyłem koszulkę - projekt składający się z śmiesznych tekstów i jej karykatury, całość drukowałem w Gdyni w https://kadok.pl/ - bardzo fajna jakość, dziewczyna ma świetną koszulkę do spania, od serca :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może jakieś fajne ciuchy? Tutaj masz fajne rzeczy, myślę, że powinno się udać coś wybrać: https://madman.pl/kategoria/koszulki/husaria/
Sprawdź sobie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prezent Marzeń ma fajne pakiety. Może spróbujcie coś związanego z relaksem i odpoczynkiem?
Zakładam, że znalezienie dobrego prezentu specjalnie trudne nie będzie.
Celujcie w takie pomysły, które dadzą różnicę. Wszystko zależy od was...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry