Widok

przedluzanie wlosow - gdzie? ile?

Wesele Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej dziewczyny!
tak mysle,ze to by bylo cos dla mnie! Wlosy mam bardzo cieniutkie i choc rosna,to niewiele da sie z nich zrobic! Pewnie jakis kok,to ok, ale zeby ladne, zwiewne loki lekko podpiete, to mam ich za malo.
Takze pytanie jak temace! wiecie czy gdzie moge sie pytac i jak sie to ksztaltuje cenowo. Nawet nie pomyslalam by sie dowiadywac w stanach o tego typu uslugi, ale jak juz jestem tu w Polsce, to sie orientuje:)
Bede wdzieczna za porady!
Pozdrawiam



...
z Nowego Jorku do Wejherowa :)

image


popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moja siostra przedluzala wlosy w gdyni na obluzu izaplacila chyba 600 zl

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ja powiem tak, moja świadkowa przedłużyła włosy i nie wyglądają wcale rewelacyjnie, poza tym nie ma za bardzo może coś z nimi zrobic, może nosić jedynie rozpuszczone lub zwiazane bo koka z nich nie zrobi, no chyba że z prostych włosów, nie moze ich suszyć ciepłym powietrzem, nie mozże ich kręcić a zapłacila kupę kasy (ok. 1000 zł),- robiła w Warszawie w tym salonie co Mandaryna.
I według mnie te wlosy nie są warte tej kasy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
poszukaj o tym we wczesniejszych watkach
julia kiedys polecała jedną babkę w wejcherowie

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
dzieki, ale juz nie moge tego znalezc :-/

Hm, ja to nie chce miec wlosow przedluzonych na calej gloie, ale po prostu tak by mi dopelnili moje :) Moze tylko kilka-kilkanascie pasemek! musze pomyslec...



...
z Nowego Jorku do Wejherowa :)

image


popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie wiem jak wygląda z naturalnymi doczepianymi ale sztucznych nie zakręcisz pod suszarką bo Ci sie stopią, musiłabyś popytać, chyba nie ma zbyt wielu zakładów w Trójmieście, które przedłużają włosy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tu masz coś o ty:
http://forum.trojmiasto.pl/read.php?f=11&i=149312&t=144465

image
image
25 listopad 2006
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
w wejherowie pani marzena blokus tel 058/6725051

image
image
25 listopad 2006
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sama się tym swego czasu interesowałam i dlatego pamiętam ten wątek:))

image
image
25 listopad 2006
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
odaje Ci namiar na moja fryzjerke: p. Jola 505 143 254
ostatnio nawet rozmiawiałam z nia apropo przedłużania włosów :)
Cena zależy od długości, koloru włosów ( jasne są droższe) itp najlepiej sama zadzwoń..... bardzo fajna babka na pewno coś doradzi :)

image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wiem, zę wszytko trzeba doświadczyć najpierw na sobie, bo wychodzimy z założenia, że każdy jest inny i może ze mną będzie inaczej, ale... ja również mam dosyć cienkie włosy, takie naprawdę nieszczególne i zdecydowałam się na przedłużanie we Wrzeszczu u P. Świniarskiego... pomijając koszt, który był olbrzymi, to włosy, które były zrobione najlepszą techniką, naturalne, perfekcyjne, przyprawiały mnie o szał... wyczesywały się, szybko wyglądały nieestetycznie, widać było różnicę między moimi a doczepianymi, długo by opowiadać... po roku zdecydowałam się zdjąć i szok! miałam wrażenie, że jestem łysa... moje włosy zostały mocno zniszczone poprzez doczepianie tamtych... więc postanowiłam już nie przedłużać, ale po prostu zagęścić moje włosy niewielką ilością pasemek dodatkowych... wytrzymałam z nimi jeszcze tydzień i kazałam mojemu facetowi zdjąć je w domu... nie polecam - ta operacja zniszczy mocno Twoje włosy (jak akryl paznokcie - choć sama oczywiście posiadam od wielu lat...)... ale jak wspomniałam, lubimy doświadczać wszystkiego na sobie, żyjemy przez poznawanie...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
fajnie,że to napisałas.............lubię wiedzieć o dwóch stronach "medalu"

image
image
25 listopad 2006
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak wspomniałam rok wytrzymałam, koszt - olrzymi, efekt - przez dwa-trzy tygodnie po założeniu super, co drugi miesiąc całkowite ściąganie i zakładanie na nowo... serial brazylijski to mało...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no tak, ale moze na wesele warto, tym bardziej, ze z moich piorek ciezko bedzie upiac to co sobie wymyslilam - cchyba. Hm?



...
z Nowego Jorku do Wejherowa :)

image


popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam w Hollywood Hair mają super wybór długości i wszystko w super cenach a powiem wam że efekt jest spektakularny. Naprawde niesamowita prace wykonuja panie w hh polecam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Również polecam! :) fantastycznie wykonane, dobrej jakości włosy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Byłam http://mfportal.pl/innowacyjne-przedluzanie-wlosow-w-krakowie/ bardzo dobrze zrobione.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Obłuże

Terminal Kontenerowy w Gdyni (ten, gdzie parkuje prom Stena). (476 odpowiedzi)

Jeśli ktoś potencjalnie zainteresowany pracą w tym Terminalu (nie mylić z GCT z naprzeciwka),...

Osiedle Nawigator - opinie i oceny (36 odpowiedzi)

Nowa inwestycja Euro Styl, Osiedle Nawigator adresowana jest dla osób dynamicznych, które pragną...

Nowy ksiądz w parafii św. Boboli? (60 odpowiedzi)

Właśnie wróciłem z mszy na której kazanie wygłosił jakiś starszy, siwy ksiądz. Czy ktoś wie kim...

do góry