Odpowiadasz na:

Re: pytanie do posiadaczek podgrzewacza Avent IQ

Witaj Karolkaw, jeśli wszystkie czynności wykonujesz zgodnie z instrukcją, a podgrzewacz nie działa poprawnie, oznacza to, że sprzęt jest uszkodzony. W takim wypadku proszę reklamować podgrzewacz w... rozwiń

Witaj Karolkaw, jeśli wszystkie czynności wykonujesz zgodnie z instrukcją, a podgrzewacz nie działa poprawnie, oznacza to, że sprzęt jest uszkodzony. W takim wypadku proszę reklamować podgrzewacz w miejscu zakupu. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, dotyczące podgrzewacza lub innych produktów Philips Avent, proszę pisz śmiało. Chętnie pomogę - ekspert@philips.com
---
Ekspert Philips Avent, udziela porad i odpowiada na pytania internautów związane z produktami Philips Avent, a także opieką nad dziećmi i karmieniem. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.

zobacz wątek
14 lat temu
Ekspert_Philips_Avent

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry