Widok
reklamacja krzeseł - dramat
Po zakupie krzeseł otrzymaliśmy krzesła w zupełnie innym wybarwieniu. Oczywiście o reklamowanych krzesłach przez 5 tygodni firma zapomniała i bez maila z przypomnieniem się nie obyło. Krzesła ostatecznie zostały zabrane i obiecano nowe z czasem realizacji do 3 dni. Dopiero wtedy obsługa firmy pokazało swoją najgorszą stronę. Krzesła zostały dostarczone w godzinach wieczornych i pozostawione na szczycie budynku pomimo zaznaczenia w karcie reklamacyjnej, że towar wnosi transport. Żeby tego było mało po poproszeniu o wniesienie od obsługi otrzymałem bardzo niemiłą negatywną odpowiedź na totalnie niskim poziomie.
Moja ocena
Resto Design
kategoria: Salony meblowe
obsługa: 1
oferta: 2
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6