Widok

reklamacja w CCC - kto z nimi wygrał-proszę o radę

witam, oddałam buty do rekalamcji:
1. sandały po miesiącu od zakupu odkleiła się podeszwa od "pięt"
2. buty na koturnach - po 3 mies.od zakupu zrobiły się dziury na czubkach w gumowej podeszwie

sandały naprawili choć nie chciałam, a koturny odrzucona reklamacja.
co mam zrobić? poradżcie proszę :/
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

cena czyni cuda
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja bym takiej sytuacji udała sie do rzecznika praw konsumenta, ktory przyjmuje w urzedzie gminy, miasta bądź w starostwie i jak ci napisze pismo to bez mruknięcia ci kasę oddadzą.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2
alex ja prubowałam ale na nich nie ma mocnych poprostu przestałam tam kupowac tym bardziej ze z kazdym sezonem towar coraz mniej atrakcyjny
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie widziałam jeszcze tych sandałów, ale wiem jakie było uszkodzenie i wyobrażam sobie tą naprawę...TYLE ŻE JA JEJ SOBIE NIE ŻYCZYŁAM!!!

a koturny założe może 2 razy i oderwie mi się podeszwa. tego nie mogli skleić więc odrzucili reklamację...
tak poprostu.

jak tam pojadę jutro co powinnam sprwdzić?
-kto wydał opinię...powinien rzezoznawca?
co jeszcze?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja tez przestałam u nich kupować po kilku reklamacjach wole dołożyć i kupić buty w bacie ( na wyprzedażach maja super ceny) i nie problemu z reklamacja, z reszta chyba mi sie nie zdarzyło żeby buty z baty sie zepsuły
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
a poradźcie mi co mam zrobić? odebrać buty i działać dalej, czy zostawić je?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
działaj chyba ze oddadza ci kase
działac trzeba
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
a ja w ccc nigdy nie miałam problemu z reklamacją. Reklamowałam już 5 razy w tym raz tak było to dość naciągane, gdyż kupiłam sobie w zeszłym sezonie buty na wysokiej koturnie i teraz jestem w ciąży i raczej nie będę chodzić w takich butach bo nawet bez dodatkowego balastu słabo mi szło:) wzięłam łyżkę do butów i trochę podważyłam. Reklamację rozpatrzyli w dwa dni i mogłam wymienić buty na inne. dołożyłam 30zł i kupiłam sandałki lasockiego. W tym samym czasie postanowiłam iść za ciosem i zaniosłam do reklamacji buty męża, które były już naprawdę mocno sfatygowane, ale okres gwarancji jeszcze nie minął, więc też je oddałam, ale w uzasadnieniu które przyszło mailem napisali, że za późno zgłosiłam wadę(potężne rozklejenie) i że z tego powodu odrzucają reklamację. To był jedyny przypadek kiedy spotkałam się z nieuznaniem reklamacji w ccc. To fakt że w tym sklepie są buty na jeden sezon a czasami na pół sezonu, ale jak się dobrze trafi to za jedne 100zł można mieć 3 pary butów, tylko trzeba mieć chyba szczęście do tych reklamacji, bo nei wiem od czago to zalezy i czym oni się sugerują.
Adaś 31/10/2012 :)
image
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 18
NIE ODBIERAJ tych butów,jeżeli nie życzyłaś sobie naprawy,to nie mają prawa tobie ich naprawiać!!!Poza tym w ccc reklamacje rozpatruje KIEROWNIK sklepu.

We wrzyszczu na ul.Konopnickiej jest sąd konsumencki,możesz też tam zadzwonić,tam są bardzo fajne babki,wszystko ci wyjaśnią,jak będzie trzeba pismo napiszą i wyślą za ciebie a nic za to nie płacisz.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
przydatne namiary

http://www.9477.pl/konsument_trojmiasto.php
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
i jeszcze http://ihgd.pl/ :]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
odbrałam buty ... jedne i drugie...

sandały ok.nprawione ładnie-lubię je więc nawet się cieszę
lecz koturny odrzucili bo je ZDEWASTOWAŁA dlatego, że wg nich gdy zobaczyłam początkową wadę (dziury na obu podeszwach na czubkach) nadal chodziłam w nich i "dobiłam"
pozatym wg nich nie mogłam zniszczyć dwóch butów jednocześnie.

no tak przecież w butach chodzi się na zmianę lewy, prawy
buty mam 3 m-ce zakładane średnio 2 razy w tygodniu na dodatej jeżdżę samochodem więc kilometr,ów nie robię na pieszo...nie zostawię tego tak!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
oni lubią tak pisać - "zdewastowała". Już sam ton odrzucenia reklamacji jest po prostu chamski, używają słów jakby ktoś był naciągaczem
ja już nie kupuję w CCC właśnie głównie z uwagi na nędzną obsługę posprzedażową
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja wygrałam, dostałam od razu zwrot kasy i nawet przeprosili ;)
Wściekłam się jak napisali w uzasadnieniu że zdewastowałam buty - faktycznie lubią tak pisać, a chodziłam w nich miesiąc ;) byłam u rzecznika i złożyłam w sklepie napisane przez niego pismo, w którym jest powołanie na odp artykuł kc i nie ma opcji żeby ponownie odrzucili. jak ktoś chce to podeślę oczywiście.
imageimage
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak jak w większości sklepów. proponuje zajrzec do ustawy, ktora wyraznie mowi o tym, ze opinie wydaje sprzedawca obuwia, w tym wypadku np kierownik sklepu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli możesz to prześlij proszę pismo. Ja już 2 raz bede pisać :)
agatka0505@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Poproszę o pismo: radzynek@wp.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzień dobry. Czy mogę prosić o wzór tego pisma? bryg79@wp.pl
z góry bardzo dziękuję
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
też mogę prosić o wzór
ciesielka_b@interia.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy mogę prosić o wzór tego pisma
borowskama@o2.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja równie proszę o wzór : kami.03@interia.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
bardzo prosze o tresc takiego odwolania .POZDRAWIAM
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Witam,
bardzo prosze o pismo, poniewaz ma identyczną sytuację i nie chće im popuścić.
pozdrawiam,
Agnieszka
pineek@vp.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Już drugi raz uznano mi reklamację za niezasadną. Prosiłabym o pismo na e-maila: renkuk@poczta.onet.pl
Z góry dziękuję:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
mam podobny problem. Czy mogę prosić o wzór tego pisma null0987@gmail.com.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, czy mogę prosić o wzór tego pisma - gracjal@wp.pl
Z góry dziękuję.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Poprosze o te pismo na adres null0987@gmail.com. Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy mogę prosić o wzór tego pisma od rzecznika praw konsumenta,za co z góry bardzo dziękuję doci155@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardz, bardzo rowniez poprosze o wzor pisma ;-) dave1202@gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda, to bardzo proszę o pismo. Pierwszy raz reklamuję buty w CCC i nie zamierzam im darować, bo racja jest po mojej stronie. mateusz.zabinskii@gmail.com

Pozdrawiam,

Mateusz
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rowniez prosze o pismo karola_68@o2.pl, dziekuje!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam
Sytuacja taka jak u innych-bezzasadna reklamacja.Chętnie skorzystam z Twojej pomocy-pismo.
Pozdrawiam
Magdalena Grochulska
magdalenagrochulska@o2.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/169/buty-ccc-odrzucona-reklamacja
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/169/buty-ccc-odrzucona-reklamacja
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Jeśli ktoś jeszcze tu wchodzi bardzo prosiłabym o przesłanie tego pisma z odwołaniem :)

magdalena.rawa@o2.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
również poproszę o wzór pisma judyta.plaskocinska@yahoo.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Też bardzo proszę o wzór tego pisma bo mam taki sam problem jak zresztą wszyscy na tym forum akmiec19@vp.pl Dziękuje bardzo:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Bardzo proszę o wzór tego pisma ponieważ mam taki sam problem B.GROCHOWSKA5@interia.pl Z góry dziękuję
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, czy mogę prosić o wzór tego pisma
Z góry dziękuje
smygur.witalij@gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rowniez poprosze to piosmo Zbychu39@op.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
prosze o tresc pisma na adres potek10@wp.pl. dziekuje:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
poproszę o wzór pisma od rzecznika praw konsumenta na kewinos7@o2.pl
Będę się już 3 raz odwoływał.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli jest jeszcze taka możliwość to proszę o przesanie wzoru tego pisma na adres: marzena805@op.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy mogę prosić wzór tego pisma na ewaczyw@gmail.com
dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja rownież proszę o wzor pisma
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja rownież proszę o wzor pisma danutaszczerba@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli to możliwe to także proszę o przesłanie wzoru pisma na mail martah1988@o2.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Prosze tez wzor pisma mayorowa@tlen.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
DOBRY WIECZÓR bardzo proszę o wzór KC.Ja również złożyłam reklamacje w CCC 02.17 .2015 r.data ustosunkownia przypada na dzień 03.03.2015 sprawdzałam w internecie stronę do wzglądu i jeszcze jest sprawa nie rozpatrzona .Jest w trakcie realizacji ...Już jest po czasie umówionym terminie reklamacji ..Wolę się zabezpieczyć gdyby mi odrzucili reklamację ..Proszę o artykuł z KC dam znać co dalej z kozakami jak postanowili i czy doszło do zwrotu pieniędzy bo nie zgodziłam się na naprawę ani nowe buty ..musicvbotul@poczta.fm
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
poprosze sama mam z nimi problem:(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo proszę o przesłanie wzoru takiego pisma sebastianrutkowski23@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, proszę o podesłanie wzoru pisma reklamacyjnego ( odwołania) w CCC.
adres - majki59@gmail.com
Pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

można prosić o pismo reklamacyjne od rzecznika K_Gwiszcz@wp.pl dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli to możliwe to proszę o pismo- odwołanie reklamacyjne obówia fachowo napisane : K_Gwiszcz@wp.pl , dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam mam również problem z ccc kupiłam buty które miały fabrycznie ukryta wadę tzw.nq przodzie buta gdzie idzie szef jest nie doszyty matarial nie było tego widać do czasu kiedy zaczęłam je nosić poprostu powstała dziura podczas reklamacji zgłosiłem że nie chce ich naprawiać tylko zwrot pieniędzy. Więc nic nie zrobili tylko chcą mu je oddać.Jesli jest możliwość proszę o poradę gdzie to można jakiś załatwić Pozdrawiam Agnieszka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

racja
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

poproszę na adres patryk377@interia.pl z góry dziękuję ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proszę o przesłanie wzoru pisma reklamacyjnego na adres tadeuszkostrzewski@interia.pl. Dzięki może się uda wygrać z CCC.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja rowniez prosze o wzór donger2@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Prosze o ten wzor chcialbym z nimi wygrac jest zima a ja mam zepsute buty a oni ccc twierdza ze zle chodzilem moj email belgx@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo proszę o podesłanie na adres kasiulekok96@o2.pl wzoru odwołania, który Pani złożyła ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam bardzo proszę o przesłanie na adres koksa10@o2.pl wzoru odwołania który Pani złożyła
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam czy można prosić o wzór tego pisma do ccc?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzień dobry.
Czy mogła bym prosić o wzór pisma.

maja.cz@wp.pl

Właśnie odrzucili mi reklamacja gdzie uważam że nie słusznie.
Dziękuję i Pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Również poprosiła bym o pismo na emiliaduzowska@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mało kto wygrywa 1 na 100, lepiej ten sklep mijac szerokim łukiem. Sprzedają bubel, po 1 dniu się rozpadają.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hej moge prosic o tresc tego pisma.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam mogłabym prosić o podeslanie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziekuje
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam, jeżeli to jeszcze aktualne to czy mogłabyś przesłać mi takie odwołanie od reklamacji bo mi też CCC napisało, że zdewastowałam buty (używane były przez niecałe 17 dni) Byałbym ogromnie wdzięczna, nie stać mnie na kupowanie drugich butów. Mój adres mailowy oandzia@op.pl Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Można poprosić o. Informacje
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Poprosze o wzor pisma.. katarzyna_kuba@wp.pl dziekuje bardzo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo proszę o pismo. elzbietalachanczuk@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

mogę poprosić o pismo ? likei3wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dobry wieczór,
czy mogłabym prosić o przesłanie wzoru tego pisma od rzecznika. Bedę wdzięczna.

jagoda_jan@op.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy może Pani podeslac
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiem ze to dawno było mam ten sam problemem. Poproszę o te pismo.... Z góry dziękuję... krakus1908@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Podeslij pismo z góry dziękuję
krakus1908@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
...nie mialas problemow a reklamowalas 5 razy???!!!!OGARNIJ SIE KOBIETO!
CCC TRACI KLENTOW....ja jestem kolejny :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, proszę o podesłanie wzoru pisma reklamacyjnego ( odwołania) w CCC.
adres - fann18@tlen.pl
Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Oczywiscie wypowiedz nie sponsorowana;D:D. Brakuje tylko podpisu PRACOWNIK PROMOWANIA MARKI:D.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

za 100 zł to chyba kupiłaś trzy pary kapci nocnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam też reklamowałam buty w ccc i napisałi że reklamacja niezasadna ale dziewczyny w ccc powiedziały mi że mam złożyć odwołanie i uzasadnić że buty zespuły się nie z mojej winy. Zrobiłam tak i oddali mi kasę.
image
image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
W bacie? Tam nigdy nie uznają reklamacji. Raz dostałem odmowę, bo podobno mm coś ze stopą. Nigdy jednak u ortopedy nie byłem, ale kros ze sklepu odkrył to bez jakiejkolwiek konsultacji lekarskiej;) bata to to samo co ccc. Omijać .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

wcale nie prawda , ja miałam taką sytuację i byłam u rzecznika i nic się nie udało załatwić , w tej chwili pozostała mi tylko droga sądowa.A tak na marginesie to sklepy typu ccc są nastawione na "tylko" sprzedaż i wnioski o reklamację są z góry odrzucane.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
a ja nie miałam z nimi problemu, kupilam kiedys botki, po doslownie 10 dniach zauwazylam ze sie zaczyna podeszwa odklejac, poszlam, pokazalam, pani mi powiedziala co mam do wyboru, oddaj kase od razu, oddaja buty do reklamacji i naparwiaja, albo wybieram sobie inny model w zamian, ew drozszy/tanszy z wyrownaniem kasy..wybralam sobie inne w zamian, krotko i bezbolesnie. bylam w ccc w batorym.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja co prawda nie w CCC ale w Bacie mam przeboje
a nigdy mi się nic takiego nie przydarzylo...nigdy nie składałam reklamacji na buty ale jak po miesiącu używania i to zmianę z innymi butami więc de facto może ze 2 tyg. noisłam te koturny, solidna podeszwa gumowa zaczęła pękać i się rozwarstwiac to złożyłam reklamacje...i co?? odrzucono ją i dowiedziałam się przy okazji, ze to nie żadna wada materiału tylko mój "zły" sposób chodzenia spowodował, ze na piętach podeszwa zaczęła się psuć...ciekawe jak miałabym stawiać stopy, zeby się to nie stało...

zagłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta i bede składać odwołanie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Martek ja poproszę to pismo na jhinca@tlen.pl ;)
właśnie to słowo DEWASTACJA aż mnie do pionu stawia.
Jak mogli napisać ,że po "usterce" używałam butów....przecież codziennie nie zagląda się pod podeszwę z myślą "może się dziura robi..."
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Martek właśnie na tą dewastację jest odzew w tym piśmie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak długo średnio czeka się na "załatwienie sprawy" przez sąd konsumencki ? jaki czas od złożenia pisma?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam podobny problem, po 1 razie odkleiła mi się cała podeszwa, a że byłam z dala od domu,z dzieckiem to tak musiałam dotrzeć.A w nieuznanej reklamacji dowiedziałam się, że jak tylko cos się zaczęło dziać z butami to powinnam zaprzestać ich użytkowania.Czyli drogie Dziewczyny, trzeba ZAWSZE nosić ze sobą najlepiej DRUGĄ parę butów,aby je szybciutko przebrać jak te z CCC ulegną zepsuciu albo zdjąć je z nóg i na boso wracać do domu!!!!!Ja napisałam pismo do
rzecznika praw kpnsumenta.Zobaczymy.Ale NIE POLECAM ZAKUPÓW W CCC!!!!!!!!!!!!!!!!ZA to polecam Deichmana, tam nie ma takich chorych klimatów!!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wczoraj W Deichmanie reklamowaliśmy buty męża. Już się małż nastawił bojowo, że nie przyjmą.. a babeczka z miejsca wzięła i poprosiła, żeby w ramach reklamacji mąż wybrał nową parę butów. Byliśmy w szoku :) Wiem już, gdzie będę kupować buty..
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
no i tak się zdobywa, zatrzymuje klientów ...

arelka a kiedy składałaś pismo? tak jak anna jestem ciekawa jak długo się czeka na odzew?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam ten sam problem,zakupilam pierwszy raz dla synka trampki,ubral je 4 razy a oni stwierdzili ze sami je sklejalismy stad material sie zaczal pruc:( nie odpuszcze im,zglaszam do rzecznika!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Najlepsza rada to złożyć reklamację przez http://www.reklamacyjny.pl

Przykład załatwienia reklamacji poniżej:
http://www.moj.reklamacyjny.pl/articles/28/ccc-olewa-cie-nie-odpowiada-na
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
O to musze do nich napisać bo reklamowalam 2 razy juz kozaki az w końcu kupilam nowe . Oczywiście reklamacji mi nie zunali a peka mi skór w nich -samoczynnie .

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny, a czy urwany karanińczyk od zamka można reklamować?
Kupiłam córeczce trampeczki takie nad kostkę, które mają mały zameczek po boku. I teraz bez tego karabińczyku ciężko zapiąć buty.
Tylko no właśnie - czy to w ogóle reklamowac, czy uznają? Buty noszone 2 tyg...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja ostatnio reklamowalam buty przód odkleił sie po 2 dnaich noszenia - skleili mi - ale jak pytalam czy jest mozliwy zwrot kasy to pwoiedzieli ze jak sprawdza buty to podejma decyzje

Michalowa mzoesz reklamowac ten karabinczyk tylko czy jest sens u szewca naprawisz to za 1 zl pewnie a oni wezma ci buty na 2 tyg
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W sumie racje - w ogóle nie pomyśłam o szewcu ;-).
Muszę przejść się do jakiegoś z pytaniem czy da się coś zrobić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja kiedyś kupiłam w CCC buty sportowe coś w stylu adidasów. Wytrzymały kilka dni, do pierwszego deszczu (na który przecież specjalnie nie wyszłam, zaczęło padać jak wracałam ze sklepu), podeszwa się kompletnie rozkleiła ... ;/ oczywiście reklamacji nie przyjęli.. ;/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
czy też mogę prosic kogoś o to pismo na: anna_nowak@poczta.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny -
procedura jest taka, że przy pierwszej reklamacji mają prawo naprawić buty lub dać nowe lub oddać kasę ( to ich wybór!), przy drugiej to samo - dopiero przy trzeciej reklamacji są ZMUSZENI do oddania pieniędzy.

to samo jeżeli w terminie 2 tygodni ( terminu nie jestem pewna - może 14 dni roboczych, wynika on z ustawy o konsumentach i konkurencji) od dnia złożenia reklamacji jej nie rozpatrzą ani na "tak", a ni na "nie". Wtedy uznaje się, że uznali reklamację i należy się zwrot kasy, nawet gdyby się okazało, buty zostały naprawione, ale po tym 2-tygodniowym terminie.

po odrzuceniu reklamacji, trzeba napisać odwołanie do sklepu, a jeżeli nie chwyci - to pozew do sądu. Wnosi się wtedy koniecznie o opinię biegłego, a potem sklep zwraca kasę za buty, odsetki od tej kasy, kasę za biegłego i inne koszty, których pewnie nawet nie poniosłyście - mam koleżankę, która w ten sposób wydaje 0 zł na buty i jeszcze zarabia po kilkaset zł.

w gdańsku i w gdyni jest biuro porad obywatelskich, gdzie mozna uzyskać porade prawną za darmo, a czasem nawet pomogą napisać pismo, więc w razie problemów z napisaniem odwołania albo pozwu o zwrot kasy za buty - można tam pójśc.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
Lilianna ten przepis juz zniesli, teraz moga naprawiac w nieskonczonosc, nie musza po 3 razie oddawac pieniedzy, szkoda bo wedlug mnie to bylo najbardziej sprawiedliwe.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
" Wnosi się wtedy koniecznie o opinię biegłego, a potem sklep zwraca kasę za buty, odsetki od tej kasy, kasę za biegłego i inne koszty, których pewnie nawet nie poniosłyście - mam koleżankę, która w ten sposób wydaje 0 zł na buty i jeszcze zarabia po kilkaset zł."

ktoś musiał Ci nieźle nakłamać :)
pracuje w ccc i żadnych odsetek itp itd się nie oddaję :]
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2
Moja znajoma reklamowa buty w ccc. Tez ja zbywali. Gdy poskarzyla się rzecznikowi konsumentow, ten wystapil do ccc o mediacje. Oczywiście odmowili. koniec koncow, gdy poszly artykuly do prasy, zgodzili się na zwrot kasy.
Ja już tam butow nie kupuje.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja kupilam kapcie do szkoly dla corki miala je ubrane 4 razy po 5-6 godzin i niestety oczko wypadlo od sznurowki poszlam dostalam zwrot kasy bez żadnego ale
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Najlepiej do wymieniać buty co 3 miesiące jak się pogoda zmienia bo wtedy nie trzeba kasy wydawać. Ale nikt się nie postawi na miejscu tego sprzedawcy co tą reklamacje przyjmuje. A buty w większości brudne,śmierdzące z błotem itp. A najlepiej jak przynoszą je mokre i potem te Wasze buciki pleśnieją.....
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 4
Prosze o wzór pisma na doci155@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
też poproszę o to odwołanie gonka_89@vp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
proszę również o wzór pisma odwołania iwona.adamo@wp.pl dziękuję
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja rowniez baardzo prosze o wzor pisma. grazkalen@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Witam,

Poproszę o wzór pisma, CCC to nie był najlepszy wybór.
norbertzab@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
bez szans ...buty po 2 m-c zdewastowane hehe /już tam nie kupujemy .
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
o to ja pewnie tez zdewastowałam buty, bo po niecałym miesiącu mi pękła podeszwa, jeszcze zdrapała się spora cześć pseudo zamszu którym były pokryte. Nie dałam do reklamacji bo cóż jaka cena takie buty. To są buty na jeden sezon taka prawda. Kto chce taniej płaci dwa razy. Teraz mam z ccc zimowe i się zastanawiam czy do końca zimy dotrwają;) 2 tyg chodzę na razie ale kosztowały malutko to nawet nie żal, przynajmniej zawsze człowiek modny;) Kiedyś kupowałam buty w ryłko i to są buty nie do zdarcia. Niektóre mam do dziś.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
poproszę o wzór pisma od rzecznika praw konsumenta na aczaplicka@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
poproszę o wzór pisma od rzecznika praw konsumenta na aga_kor@o2.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
Tak jak wielu z nas tutaj też mam problem z reklamacja obuwia w ccc.
Jeżeli ktoś ma wzór pisma od rzecznika to proszę o przesłanie na e-maila: grazia13@vip.onet.pl
Dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem kolejnym Klientem CCC którego reklamacja została odrzucona. Dziecko chodziło w bytach jeden dzień po czy skierowano bytu do naprawy buty rozkleiły się po kolejnym jednym dniu chodzenia prosiłam o zwrot pieniędzy na co otrzymałam informacje że nie dałam szansy naprawy i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Osoba opiniująca podpisuje się nieczytelnie co jest największym skandalem a Pani twierdzi, że chroni go ustawa o ochronie danych osobowych! ŻART KOMPLETNA IGNORANCJA BRAK PROFESJONALIZMU WIELKIE OSZUSTWO tak można wypowiedzieć się o CCC!!!!!! nadmienię kupiłam bytu w CCC w kauflandzie w Żorach
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
kupiłam buty w grudniu i jak chciałam je w marcu schować to sie okazało ze oba buty mają pękniętą podeszwe która była dosyć gruba oddałam je do reklamacji i dostałam odpowiedz ze jest nie uzasadniona czy może mi ktoś podpowiedziec jak napisac odwołanie? gwe.malutka@wp.pl
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
napisz, że chcesz żeby ci naprawili buty.
miałam taką sytuację, w ccc, kupiłam buty przed zimą, były to buty z imitacji zamszu. jak można się domyslić zimy nie przetrzymały, w marcu wyglądały jak szmaty, za przeproszeniem.
oddałam je do reklamacji ale napisałam,że nie chce żeby naprawiali tylko zwrócili kasę. Dostałam odpowiedź odmowną z info o nieuznaniu reklamacji.Złożyłam odwołanie, ale zaznaczyłam już że mają buty naprawić i wtedy otrzymałam potwierdzenie reklamacji i zwrot pieniążków.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
3 razy reklamowałam damskie czółenka w których po 3 tygodniach noszenia odkleiła się podeszwa. Za trzecim razem dostałam zwrot pieniędzy. Znajomi tez reklamowali buty ze względu na ciągłe odklejanie się podeszwy. Zmieniłam sklep i w CCC już nie kupuję.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
wiatam,
nie czytalam wszystkich odpowiedzi ale opowiem moja sytuacje. Mąz kupil w ccc buty lasockiego, bardzo szybko odkleila sie podeszwa na czubku buta, dalej reklamacja, odmowa zwrotu pieniedzy, naprawa, po zalozeniu jeden raz, znowu sie odkleila, oczywiscie reklamacja odrzucona. Mąż sie poddal wiec przejelam sprawe i reklamowalam jeszcze raz, znowu odmowa. W ostatnim mailu napisalam, ze bede tak dlugo reklamowac te buty az mi zwroca gotowke. Po dwoch dniach odpowiedz reklamacja zasadna. Oddali pieniadze ale od tej pory nawet do tej sieci nie wchodze. Mysle ze najlepszy sposob na nich to wlasnie nie poddawac sie i reklamowac do skutku.
Zycze powodzenia :-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
napisz, że chcesz żeby ci naprawili buty.
miałam taką sytuację, w ccc, kupiłam buty przed zimą, były to buty z imitacji zamszu. jak można się domyslić zimy nie przetrzymały, w marcu wyglądały jak szmaty, za przeproszeniem.
oddałam je do reklamacji ale napisałam,że nie chce żeby naprawiali tylko zwrócili kasę. Dostałam odpowiedź odmowną z info o nieuznaniu reklamacji.Złożyłam odwołanie, ale zaznaczyłam już że mają buty naprawić i wtedy otrzymałam potwierdzenie reklamacji i zwrot pieniążków.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja z nimi nie wygrałam, odwoływałam się i nic z tego- omijam ten sklep szerokim łukiem- jakość fatalna, niby buty Lasocki a po jednym sezonie wyglądają żałośnie tylko do śmieci...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mi udało się wygrać z CCC! Mężowi po około miesiącu pękła podeszwa, CCC odrzuciło reklamację pisząc, że to z winy nieprawidłowego użytkowania. Co mnie najbardziej zdenerwowało to fakt, że buty nie "wyszły" spod lady sklepu, a opinia odmowna była wydana przez sprzedawcę, nie obejrzał ich nawet rzeczoznawca. Skontaktowałam się mailowo z Rzecznikiem Praw Konsumenta - przesłałam tam dokładny opisem sytuacji, zdjęcia oraz skan paragonu i pisma odmownego z CCC. Rzecznik przejął sprawę - nakazał CCC wykonać opinię niezależnego rzeczoznawcy na własny koszt, co jest bardzo drogą sprawą, więc CCC postanowiło ponownie rozpatrzeć naszą reklamację. Po pewnym czasie reklamacja została uznana i otrzymaliśmy zwrot pieniędzy.
Nie warto odwoływać się w CCC, to na niewiele się zda, radzę odrazu kierować sprawę do Rzeczoznawcy. Ja miałam z nim jedynie kontakt mailowy, bez wychodzenia z domu i biegania po "urzędach".
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rzecznik Praw Konsumenta - zadzwoń oni Ci poradzą,"podeprą ' pismo paragrafami i będzie dobrze.
Ja tak zrobiłam i pieniążki były raz dwa w kieszeni. Firma jest im znana z oporu w uznawania reklamacji - tak się wyrazili.
Powodzenia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy mogę poprosić o ten wzór pisma
piotr3517@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja wygrałam :-) Buty - sandały, najpierw pękł mi pasek, ale to na szwie to mi naprawili. Zareklamowałam również - (to była sugestia sprzedawcy) odklejającą się ozdobę. Została sklejona. Ale za jakiś czas znów kwiatek zaczął odpadać, tym razem zastrzegłam, że naprawa nie wchodzi w grę, bo delikatny but nie wytrzyma kolejnej warstwy. Oczywiście odrzucono reklamację. Napisałam odwołanie, dostałam odpowiedź, od rzeczoznawcy :-), że but można naprawić, koszty wymiany / zwrotu są większe i nie zgadzają się na to. Wiedziałam, co stanie się z butem po kolejnym klejeniu, więc zgodziłam się, na naprawę. Odbierając buty, na miejscu przy Pani sprzedającej obejrzałam buty, klej wyciekał spod ozdoby. Napisałam na miejscu odwołanie, że ja tych butów nie odbiorę, ponieważ je zniszczyli. Dostałam zwrot kasy. Czas całej reklamacji ok 3 miesiące.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mogę prosić o wzór pisma?
olenia88881@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam serdecznie, czy otrzymala Pani na maila to pismo moze? Bardzo prosze o przeslanie mi go rowniez, bo mam z reklamacja problem. Bede bardzo wdzieczna. Moj mail: lojunia.gawelczyk@op.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam.Kilka razy reklamowałam u nich buty.Zwykle rozpatrują reklamacje na zapleczu sklepu.Obecnie czekam na odpowiedź.Zwykle otrzymuję odpowiedź odmowną,ale koniec końców zawsze odzyskuję pieniądze.Po pierwsze,pilnujcie terminu,bo jeżeli w czternastym dniu nikt się nie odezwie,następnego dnia bierzecie ich na termin/zgodnie z prawem konsumenta/.Niektóre sklepy mają 3-tygodniowe terminy.Natomiast w innym przypadku NIE ODBIERAMY OBUWIA!Prosimy ekspedientkę,aby napisała odwołanie od reklamacji.Czasem proszą o to,aby klient sam napisał,albo podyktował.Wówczas piszemy w tytule jak wyżej,a w treści odwołania należy napisać"Nie zgadzam się z opinią /wpisać osobę,która dokonała oględzin/i proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji i w tym miejscu musimy podać,co konkretnie nam przeszkadza/usterka powoduje .../,po czym znów czekamy,a w międzyczasie proszę znaleźć numer do ccc-kierownik działu reklamacji i wyłożyć swoją sprawę,dodając,że 'BUTY PONISZCZYŁY NOGI,MAMY NISKIE ZAROBKI,NIE STAĆ NAS NA NOWE BUTY,TO,CO KOMU NAPRAWDĘ PRZESZKADZA W ZWIĄZKU Z WADĄ BUTA.To ważne,bo oceniają wadę,a nie wygodę,ale liczą się z tym,co się dzieje,lub działo ze stopami/ja zwykle mam naderwane ścięgna./Można kilkakrotnie tak się odwoływać,ale jeśli to nie pomoże/mnie nie zawiodło ani razu/to radzęalbo zadzwonić do rzecznika praw konsumenta,albo udać się do niego,a dalej poprowadzi za rękę,potem sam wkroczy.Ja w czasie rozmowy z kierowniczką działu reklamacji zawsze podkreślam,że jestem po rozmowie z panią rzecznik i nie odpuszczę bo buty są takie ,a takie...i nie staćmnie na wyrzucanie pieniędzy.Proszę pamiętać,że jeśli naprawdę bez żadnego podpuszczania buty mają felery,to jedyna metoda,która skutkuje to pisanie odwołania i narzucanie się.sprawdziłam na sobie chyba 6 razy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Proszę o wzór reklamacji od Rzecznika dsliwa.72@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dzien dobry czy mogla bym prosic o wzor reklamacji na meila niunia7874@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moge prosić o wzór: wercia123@onet.eu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam mogłąbym prosić o wzór rekalmacji na adres justi1427@wp.pl :))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pracowalam w CCC..rzadko uznawane sa reklamacje, ale to od kierownika zalezy. czasami moze warto sie wyklocic, jesli but zepsul sie po kilku tygodniach. wiadomo ze te buty sa raczej slabe jakosciowo, wiec nie ma co oczekiwac ze beda na kilka sezonow...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też mam z nimi problem. kupiłam córce sandały, założyła je dwa razy i po drugim razie wyściółka wewnątrz się podarła. Złożylam reklamację, dzisiaj dostałam na maila informację że reklamacja została odrzucona. jestem zła bo nie chodzi już o kasę bo buty nie były drogie (60 zł) ale sam fakt że po dwóch razach taka wada nie powinna się pojawić. W nosie mam zwrot pieniędzy chciałam aby naprawili albo wymienili na nowe, a tu ani tego ani tego.
Co mogę zrobić dalej ?
[b]Mama Julii (14 lat) , Oliwii (10 lat) , Lenki (8 lat) oraz [/b]

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zalezy ile czasu minelo od kupienia. ale jesli nie dawno, a tylko kilka razy byly noszone, to powinni uznac te wade...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam mogłąbym prosić o wzór rekalmacji na adres: aniadubiel10@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie zgadzasz się z odrzuceniem reklamacji? Zadajesz pytanie: co możesz dalej z tym zrobić? Jeśli nie minęło 12 miesięcy od dnia stwierdzenia wady – jeszcze nie jest za późno. Poszukaj rzeczoznawcę obuwia/odzieży, który bezpłatnie wstępnie oceni co Ci się należy. Nazywam się Katarzyna Wegner - jestem biegłym rzeczoznawcą ds. obuwia i odzieży. Zajmuję się kompleksową obsługą reklamacji klientowskich. Piszę opinie i wezwania do zwrotu kosztów za opinię oraz odwołania
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Prosze o udanie sie do rzecznika praw konsumenta rowniez mialam podobna sytuacje i po interwencji rzecznika oddali mi pieniadze. Prosze sie nie poddawac trzeba walczyc z hamstwem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam,

Może Pani sprzedać prawo do reklamacji za 50% ceny zakupu.
Więcej informacji np. na odrzuconareklamacja.pl

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Rozwiązanie problemu z niezasadną reklamacją w CCC:

http://www.czekoada.pl/2014/12/niezasadna-reklamacja.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tanie i fajne buty są w sklepach obuwniczych Viola. W trójmieście mają sklep na pewno w Gdańsku i Sopocie, ale chyba też w Gdyni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mam złe doświadczenia z CCC... Ale raz mi uznali reklamację.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Fragment mojej kłótni z kierowniczką w sklepie w Grodzisku Mazowiecku po odrzuceniu przez nią reklamacji:
Ja: Czy pani zdaniem te buty zostały prawidłowo wykonane?
Kierowniczka: Nie
Ja: To czemu nie chce pani uznać reklamacji
Kierowniczka: Bo tak jesteśmy szkoleni
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

No właśnie oni są szkoleni,a chyba reklamacje ocenia rZeCzoznawca,zawsze można się zgłosić do takiej osoby.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam mogłabym prosić o wzór reklamacji na adres: dorotaszymanowska@interia.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prosze o tez przeslanie takiego wzoru na dorota.zardecka@onet.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

O tak, rzeczoznawca może wiele wnieść do sprawy. Sama kiedyś reklamowałam buty w ccc, kumpela poleciła mi udać się wcześniej do rzeczoznawcy (bodajże maj) i muszę przyznać, że taka opinia zdecydowanie ułatwiła cały proces. Polecam takie rozwiązanie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

wez Ahmeda i Mehmeta z sobą, wtedy zawsze reklamacje uznają bo sie boją
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dobre odwołanie i uznają
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
CCC dobre co ty wymagasz za te pieniądze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

po proszę o wzór pisma od rzecznika praw konsmenta
b.jordanowa@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

witam dwa razy reklamowalam buty jedne w lipcu drugie w sierpniu otrzymane pisma hehhee smiech na sali identyczne kopiuj wklej i oddane konsumentowi oczywiscie reklamacje uznana za niezasadna smiech na sali a na infolini nawet tele nie odbieraja
juz nigdy wiecej nie kupie tam butów
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja w takim wypadku bym się odwoływała. Też miałam wątpliwą przyjemność reklamowania butów w CCC, w pierwszym podejściu oczywiście odmowa, ale poszłam do rzeczoznawcy i z jego opinią złożyłam odwołanie. No i się udało :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

O, a polecisz może kogoś? Też właśnie mam problem z reklamacją, chciałabym pójść do rzeczoznawcy, ale od ilości ofert można zgłupieć. Jak ktoś cos poleci, to jakoś tak łatwiej....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja byłam u rzeczoznawców Maj, kumpela mi ich poleciła i nie żałuję. Bardzo dobrze mi się z nimi współpracowało, opinia wydana przez prawdziwego eksperta, a nie pierwszego lepszego typa z ulicy, no ogólnie na plus :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

J też u nich byłam, są super. Pomogli mi zareklamować buty, które były uszkodzone przez wadę fabryczną :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam, jest tu ktoś jeszcze? Mogę też prosić o wzór pisma od rzecznika
Natalia.z89@o2.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Już u nich nie kupuję. Prostej reklamacji nie chcieli uznać, a co dopiero większej. Kilka par butów szybko się rozpadło (normalnie noszone, bez szaleństw). Wolę iść do innego sklepu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

wiem, że sprawa już na pewno załatwiona, ale żeby pomóc innym, do takich spraw jak już kilka osób pisało, dobrze jest dodać opinię rzeczoznawcy, ja korzystam z usług lokalnego rzeczoznawcy, Maj i jestem zadowolona ze współpracy z nimi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja nie wygrałam :(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

reklamacja w CCC to fikcja, kazde buty jakie kupilam mi nie uznawano mimo rozwalania sie po np miesiacu bo "nieprawidłowo uzytkowano". Czyli co, źle zrobilam bo je nosilam na nogach?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Moda i uroda

Pierwszy krem na zmarszczki (5 odpowiedzi)

Witajcie :) napiszcie proszę, kiedy zaczełyście używać kremu na zmarszczki? I jaki kremik...

Fitness/joga co najlepsze na odchudzanie ? (101 odpowiedzi)

Fitness/joga co najlepsze na odchudzanie ? Co według was przynosi najlepsze efekty ? Mam...

Trwały dobry męski zapach (9 odpowiedzi)

Potrzebuję zapachu z mocną projekcią na lato/ wiosne? Mocnego, ale żeby nie zatykał...

do góry