Zostałem źle potraktowany w dniu 10.12.2015 o godz.16 z minutami .Kasjerka była bardzo arogancka ( kasa nr 3) ,płacilem kartą za bilet SKM do Słupska ,biletu nie otrzymalem ,poniewaz transakcja byla 2 razy odrzucona ,pieniadze zostaly z konta pobrane, bo sprawdzilem ,a kasjerka otrzymała raport ,że transkacja odrzucona .Próbowałem z Pania porozmawiać o przyczynie ,bo pieniedzy na moim koncie ubyło czyli coś nie tak jest z ich terminalem ,tym bardziej ,że kilka minut wczesniej normalnie placielem w sklepie,ale kobieta stwierdzila ,że teraz idzie jeść i nie będzie ze mną rozmawiać a w ogóle to jej zdaniem coś kombinuje .Była bardzo niemiła ,arogancka ,niepomocna .Stałem i prosiłem o wyjaśnienie sytuacji ,ale na próżno ,Pani zachowywała się tak jakby mnie nie było ,a jak prosiłem o wyjaśnienie ,jakąś próbę wyjścia z sytuacji ,żeby zakupić w końcu bilet (pociąg zaraz odjeżdżał )to kasjerka udawała ,że jest zajęta .Musiałem dziś być w Słupsku koniecznie ,ale niestety przez jedną kobietę nie dojdzie do tego .Jestem bardzo rozczarowany .