Widok
sopocka obsługa klienta
Generalnie jedna z najgorszych obsług z jakimi sie spotkałem. Nie podnoszenie telefonów/ idotyczne tłumaczenie spraw określonych od dawna przez prawo polskie. Niegrzeczne, traktujące z góry. wygląda na stary system warości pomiędzy obsługującym a klientem .
Jak bym mógł to bym sie wypisał.
Jedyny aspekt pozytywny to terminowość przysyłania faktur do klienta.
Jak bym mógł to bym sie wypisał.
Jedyny aspekt pozytywny to terminowość przysyłania faktur do klienta.
Moja ocena
PGNiG SA - Biuro Obsługi Klienta Sopot
kategoria: Usługi gazowo-instalacyjne
oferta: -
jakość usług: 1
czas realizacji: 6
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.5
* maksymalna ocena 6
To co do obsługi to sie podpinam lecz problem tkwi w czym innym jak sprawdzic jakosc gazu mam piec wysokiej klasy lecz po sprawdzeniu u producenta wszystkich zalet jedna mnie zastanawia mój piec jezeli dostanie wiecej powietrza w gazie to sie wyłącza a robi to 3 . 4 razy dziennie jest nowy i niema żadnych wad wiec moi państwo płacimy duże piniadze za gaz a dostajemy powietrze tak nas gazownia robi w balona i gdzie tu sprawiedliwość