Widok

sopocka obsługa klienta

Generalnie jedna z najgorszych obsług z jakimi sie spotkałem. Nie podnoszenie telefonów/ idotyczne tłumaczenie spraw określonych od dawna przez prawo polskie. Niegrzeczne, traktujące z góry. wygląda na stary system warości pomiędzy obsługującym a klientem .
Jak bym mógł to bym sie wypisał.
Jedyny aspekt pozytywny to terminowość przysyłania faktur do klienta.
Moja ocena
PGNiG SA - Biuro Obsługi Klienta Sopot kategoria: Usługi gazowo-instalacyjne
oferta: -
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: 6
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
To co do obsługi to sie podpinam lecz problem tkwi w czym innym jak sprawdzic jakosc gazu mam piec wysokiej klasy lecz po sprawdzeniu u producenta wszystkich zalet jedna mnie zastanawia mój piec jezeli dostanie wiecej powietrza w gazie to sie wyłącza a robi to 3 . 4 razy dziennie jest nowy i niema żadnych wad wiec moi państwo płacimy duże piniadze za gaz a dostajemy powietrze tak nas gazownia robi w balona i gdzie tu sprawiedliwość
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak to jest maja gdzies,a numer tel ktory jest podany nie odpowiada....
bo to numer zły!!!
w centrali w warszawie podali mi na Sopot na ul.Bitwy pod Płowcami
tel 58 340-54-20
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry