Widok

ostrzegam

Domelit Temat dostępny też na forum:
Nie polecam, zamówienie daleko odbiegało od proponowanego mi w otrzymanym katalogu i wkazywanym przez sprzedawce.
Umowa tak zrobiona, że reklamacje można składac dopiero po zapłaceniu za usługę a jak juz dostana pieniądze maja klienta głeoko w d...e. Czekam juz 5 tygodni na reklamacje i nikt nawet nie dzwoni aby mnie poinformowac co sie dzieje. Moje telefony są odrzucane lub zbywają mnie mówiąc że są juz w drodze. chyba wystąpie na droge sądową aby dochodzic zwrotu pieniedzy lub wymiane towaru
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

S T A N O W C Z O O D R A D Z A M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nie dość że fachowcy średni, to jeszcze robią cię w balona i mają cię w du........żym poważaniu. Przedłużony termin +28 dni (od dnia przedłuzył się na 90dni a potem jeszcze reklamacja (bo zły kolor drzwi) 30 dni a mowa była o 2 tygodniach. Fakturę też wystawiają na sam montaż (za drzwi i ościeżnice można zwrócić sobie część VAT-u). Umowa kieruje się do rzecznik praw konsumenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2
nie polecę firmy nawet wrogowi,
1) drzwi zawieszone na starych zawiasach na siłę co spowodowało ich uszkodzenie - ale firma pieniądze wzięła a reklamacja to już inna bajka niech się klient marwi to nie ich problem
2) umowa tak skonstruowana że od razu to nie dało mi do myślenia że lepiej od tej firmy z daleka
3) cała renowacja zakończyła się po 2 miesiącach od ich powieszenia - takie zapisy w umowie na ich korzyść oczywiśćie bo zawsze można wtedy klientowi w mówić że musi czekać bo zapis w umowie
4) kolejne renowacje drzwi już nie z tą firmą
5) jedynie stolarz to fachowiec
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Również przestrzegam przed tą firmą. Zamówienie zrealizowane zostało po terminie. W międzyczasie jak klient chce się dowiedzieć kiedy będzie montaż, to sam musi dzwonić. Jak mija kilka kolejnych dni i nadal zamówienie nie jest zrealizowane, to już przestają odbierać telefony i w ogóle nie można się nic dowiedzieć. Wskazówka dla klientów, którzy mają problemy - dzwońcie z innego numeru telefonu, bo tylko tak się można do nich dobić. Dawno nie spotkałam tak beznadziejnie zorganizowanej firmy z właścicielem, który nie ma cywilnej odwagi, żeby zadzwonić do klienta/ odebrać telefon i przeprosić za opóźnienie, zdarza się. Honor firmy ratują tylko montażyści, którzy próbują pójść klientowi na rękę.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Pogórze

Przeróbki krawieckie Gdynia Obłuże, Pogórze Dolne- gdzie? (13 odpowiedzi)

Witam, mam do wymiany zamki w spodniach i kurtce jesiennej macie jakieś namiary na osobę...

Wieczni poszukiwacze pracownika (315 odpowiedzi)

Ogłoszenia, które od kilku tygodni pojawiają się a mimo to odpowiedniego pracownika zatrudnić się...

do góry