Widok

studentka - opinia

Czytając te opinie możnaby pomyśleć, że to nie studenci się wypowiadaja tylko jakies ...heh...
Jestem studentką trzeciego roku pedagogiki i czytając opinie typu szkoła prywatna jest gorsza itd.żal mi się robi g.. którzy w ten sposób się wypowiadaja.Poziom na GWSH w żaden sposób nie odbiega od poziomu UG a wszystkim którzy nie wierzą proponuję się przekonać i nie wylewać swoich beznadziejnych żali tylko dlatego że Pani w dziekanacie na nich nakrzyczała:)
Moja ocena
poziom nauczania: 5
 
zajęcia dodatkowe: -
 
wyposażenie: 6
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 6
 
4.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

oj oj oj

Studiowałam dziennie na UG - więc dziękuje Bogu, że posiadam solidne wykształcenie. Potem podyplomowo uczyłam się na PWSH w Gdyni - mimo, że było lżej to wykładowcy przychodzili z pasją i entuzjazmem mówili o edukacji i wykładanych przedmiotach. Na nieszczęście los sprawił, że zaczęłam kolejny kierunek na GWSH - no i komedio - tragedia - co do wykładowców na podyplomówkach - jeden dr, reszta mgr - co jest wyraźnie odczuwane podczas zajęć.
Wolę gnieździć się w małych salach, a słuchać mądrych ludzi - jaki by nie mieli stopień naukowy. Dla mnie ta szkoła to porażka. Polecam - obibokom... : (
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Podyplomówka na GWSH ma w większości innych wykładowców niż studenci na licencjacie i magisterskich - piszę o pedagogice, poniewaz nie orientuję się jak jest na innych wydziałach.Praktycznie wszyscy są z UG gdzie studiowalaś a tytuł zawodowy mgr mają asystenci i prowadzą co najwyżej ćwiczenia...
A obiboków znam i z UG, i z PG...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

zgadzam się