Widok
        
    
    
    szkoda nerwów!!!
                                    
                                    
                                                                
                    Żeby było jasne - drzwi są dobrej jakości, pasują itd., choć zostały zamontowane z dwutygodniowym opóźnieniem. ALE - facet jest kompletnie beznadziejny jeśli chodzi o obsługę klienta. Nie odpowiada na maile - albo odpowiada po tygodniu - a gdy się dzwoni, mówi, że on "nie wie", kiedy będą drzwi. nie wie! Potem twierdził, że ludzi nie ma do pracy, stąd opóźnienie. OK, ja wszystko rozumiem, ale to się klienta informuje, jak sprawy stoją, a nie po prostu milczy. Nie polecam, nigdy więcej nic u niego nie zamówię, zwłaszcza że ceny bardzo podobne do innych miejsc, w których mam nadzieję lepiej człowieka traktują.
                                    
                
                
            
            
                            
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Bestpol
                                                        kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                asortyment: 5
                                            
                                                przystępność cen: 3
                                            
                                                czas realizacji: 1
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                2.2
                            
                        * maksymalna ocena 6
 
            
        
                
                    
             
                     
                    