Widok
oszukano mnie
dowiadywałem się osobiście podczas wizyty w biurze obsługi z reklamacją faktury jaki jest okres wypowiedzenia tam pani mnie poinformowała że jeden miesiąc ' ZAPOMIAŁA TYLKO DODAĆ jeden miesiąc na wypowiedzenie internetu a trzy miesiące na telewizję w związku z zaistniałą sytuacją płace już drugi miesiąc 100 zł za samą telewizję z płaciłem 80 zł z internetem
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 3
awaryjność: 1
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 1
2.0
* maksymalna ocena 6
tak jest że nie dopowiadaja i nie informują w pełni o warunkach i regulaminach, mój przypadek nowo pobudowany blok i oczywiście tylko multimedia ma monopol na świadczenie usług, przedstawiciel dzwoni odwiedza ulotki zostawia z promocjami na usługi a przy podpisywaniu umowy u klienta nie w BOK nie dodaje regulaminu świadczenia usług, który niby jest integralną częścią umowy tylko znajduje się "integralnie" na stronie www lub w BOK multimedia i należy samemu się domyśleć o tym że istnieje skrzętnie ukrywany regulamin z 3-miesięcznym wypowiedzeniem telewizji bo 30 dni na wypowiedzenie internetu to znajduje już się w dołączonym regulaminie promocji i umowie abonenckiej. oczywiście obowiązeki i wina po stronie przyszłego abonenta, że nie zapoznał sie wcześniej z regulaminem bo w umowie są tylko zawarte warunki, a nie "regulamin". Ciekawe,że w każdej normalnej instytucji regulamin jest razem z umową niezależnie ile ma stron drukowany i dodawany i nie trzeba korzystać ze strony danej instytucji by się zapoznać z nim. Prosty wniosek Multimedia czycha na takim dezinformowaniu abonentów i niedodawaiu czy odsyłaniu bo za to wyłudzają pieniądze.