Widok
szw - opinia
3 razy wymieniałem u nich baterię w iPadzie. Cena była dobra, ale na wykonanie czekało się tygodniami. Sama bateria wytrzymywała niecały rok.
Ostatnim razem chciałem skorzystać z gwarancji, bo bateria padła całkowicie w okresie gwarancyjnym. Po 2 miesiącach realizowania usługi dowiedziałem się, że iPad zaginął. Dostałem co prawda zastępczy, ale tak stary, że nic nie dało się na nim zainstalować. Po kolejnym miesiącu mój się odnalazł. Bateria nie została wymieniona. Udało mi się to bez problemu w innym serwisie. Gdy zgodnie z prawem ubiegałem się o zwrot kosztów, serwis mnie unikał, nie odbierał telefonów, nawet list polecony rzekomo do nich nie dotarł (miałem potwierdzenie z poczty). Gdy w końcu udało mi się trafić na szefa, twierdził, że on ogłosił upadłość i nie jest szefem i że trzeba pisać gdzie indziej. Pracownicy serwisu twierdzili inaczej: że nie ma żadnego innego szefa. Jedyna odpowiedź pisemna, jaką dostałem twierdziła, że rzekomo chciałem naciągnąć serwis, że bateria była dobra i że celowo przyszedłem w ostatnim miesiącu gwarancji. Hmm, nie ja określałem czas gwarancji. Inny serwis potwierdził pisemnie nieużyteczność baterii. Zaproponowano mi rabat na następną usługę!
Ostatnim razem chciałem skorzystać z gwarancji, bo bateria padła całkowicie w okresie gwarancyjnym. Po 2 miesiącach realizowania usługi dowiedziałem się, że iPad zaginął. Dostałem co prawda zastępczy, ale tak stary, że nic nie dało się na nim zainstalować. Po kolejnym miesiącu mój się odnalazł. Bateria nie została wymieniona. Udało mi się to bez problemu w innym serwisie. Gdy zgodnie z prawem ubiegałem się o zwrot kosztów, serwis mnie unikał, nie odbierał telefonów, nawet list polecony rzekomo do nich nie dotarł (miałem potwierdzenie z poczty). Gdy w końcu udało mi się trafić na szefa, twierdził, że on ogłosił upadłość i nie jest szefem i że trzeba pisać gdzie indziej. Pracownicy serwisu twierdzili inaczej: że nie ma żadnego innego szefa. Jedyna odpowiedź pisemna, jaką dostałem twierdziła, że rzekomo chciałem naciągnąć serwis, że bateria była dobra i że celowo przyszedłem w ostatnim miesiącu gwarancji. Hmm, nie ja określałem czas gwarancji. Inny serwis potwierdził pisemnie nieużyteczność baterii. Zaproponowano mi rabat na następną usługę!
Moja ocena
Laptopy-Serwis.eu
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6