Widok

tabletki przewciwbólowe - ciąża

cześć jestem w ciąży i moj lekarz polecił mi, ze wrazie bólu mogę brać no-spę lub buscopan. Wiecie coś więcej o buscopanie? co to jest za lek na jakiej zasadzie działa no i najważniejsze czy jest polecany dla babek w ciąży?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mi nospa niespecjalnie pomaga chociaż w ciąży zdarzało mi się ją brać, bo zwykłych przeciwbólowych tabletek przecież nie woln. wtedy tego buscopanu jeszcze nie znałam. mój mąż go stosuje na kolkę jelitową ;) i mu pomaga. na doz.pl (http://www.doz.pl/leki/p391-Buscopan) piszą, że mogą go stosować kobiety w ciąży, z resztą jak ci lekarz polecił to go słuchaj ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
To jest powlekany lek ( w przeciwienstwie do nospy ), któy dostaniesz w aptece bez recepty za około 10 zł. Wedlug mnie sprawdza sie na bol brzucha
w ciazy mozna brac tez paracatamol ktory jest bezpieczny dla dziecka , nospe bralam tez nawet 3 razy dziennie
mozesz poczytac tutaj:
http://www.buscopan.pl/com/pl/home.jsp
mi polecili to na miesiaczki, wydaje mi sie ze jest bezpieczny, ale tam pewnie wszystko dokladnie przeczytasz.
ja na bóle głowy(spowodowane skokami ciśnienia) albo bóle brzucha(+twardnienie) dostałam Relanium :)

w takich przypadkach mam brać 0,5 tabl. :)
Relanium jest lekiem przeciwlękowym, wybacz sugestie, ale może lekarz podejrzewa u Ciebie nerwicę.
Generalnie- jest to lek przeciwskazany w ciązy tzw kategoria D (kategoria A - lek bezpiczny) i stosowany tylko w stanach szczególnych np. zagrożenia zycia. Lekiem bezpiecznym dla Ciebie i Dziecka jest paracetamol(w pirerwszym trymestrze ibuprofen - chociaz wtedy leków najlepiej unikać). No-spa ze wskazań lekarza (na ból brzucha). Proponuje uważnie przeczytać ulotke i skonfrontowac wiedze z lekarzem prowadzącym. pozdrawiam.
Zarówno No-spa i buscopan to leki rozkurczowe - nie działają w każdym bólu. Nie wiem jaki ból masz na myśli.