Widok
to chyba jakiś żart...
Nie polecam nikomu. Nie dość, że nie można się w ogóle dodzwonić do punktu zarówno w Gdańsku jak i Gdyni to jeszcze po skontaktowaniu się z infolinią firmy potraktowano mnie jak jak gówno... nie klienta. Kiedy już przyjęto moje zgłoszenie przez osobę z infolinii oznajmiono mi, że w ciągu godziny ktoś z punktu do mnie oddzwoni. Czekałem ponad 4h I NIC!!! Próbując wyjaśnić sprawę ponownie zadzwoniłem na infolinię (bo oczywiście w firmie nikt nie odebrał) i dowiedziałem się, że owszem moje zgłoszenie zostało przyjęte, wysłane ale przecież sam zrezygnowałem z usługi i czego ja jeszcze chcę... Jakaś paranoja! Świetnie, że ktoś mnie o tym poinformował szczególnie, że jak mógłbym to zrobić skoro nikt do mnie nie oddzwonił A DO FIRMY PRZECIEŻ DODZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA!! Porażka na całej linii. NIE POLECAM!!
Moja ocena
NordGlass
kategoria: Szyby samochodowe
obsługa: 1
asortyment: 1
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6