Widok

fotograf na slub/wesele

Wesele Temat dostępny też na forum:
moze macie namiary na sprawdzonego fotografa, jego oferte, strone w necie, nr tel. i inne. A fotografow prosze o nie podszywanie sie pod inne osoby, tylko podanie swoich cennikow (nie ma co ukrywac - kasa jest waznym faktorem), ofert (kolor, czarno-biale, sapii), innych detali i ew. adresow stron w necie.
dziekuje i pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
jestem fotografem, cykam fotki od 5 lat, namiastkę dorobku można zobaczyć na www.findesiecle.republika.pl choć sugeruję spotkanie się,
pozdrawiam
To co zaprezentowano na stronie woła o pomstę do nieba jeżeli chodzi o jakość i kompozycję. Przejżałam inne oferty w necie i ta ma jedną przewagę nad innym. Ta przewaga to kosmiczne ceny!!!

http://findesiecle.republika.pl/cennik.htm
Zdjęcia reportażowe kolorowe:
40 szt. format 10 x 15cm 160,00 PLN
90 szt. format 10 x 15cm 350,00 PLN
140 szt. format 10 x 15cm 550,00 PLN
180 szt. format 10 x 15cm 650,00 PLN
220 szt. format 10 x 15cm 800,00 PLN

Ja bym radziła poszukać dalej.
Ja polecam bardzo sprawdzonego fotografa, ktory zrobil nam cudowne zdjecia w kosciele i w plenerze, poza tym robi zdjecia na rozne okolicznosci, sprawdzony tez jest na studniowkach od 8 lat. Po prostu rewelacja. Poza tym jest bardzo solidny, zdjecia sa po slubie w poniedzilek lub ewentualnie we wtorek.Numer telefonu:604861634. Ma na inie Sylwek.
A ile płaciliście jeśli można wiedzieć? (ile sztuk)
Były to dwa albumu nie wiem dokładnie ile zdjęć, płaciliśmy 850zl, do tego dodatkowe kopie z kościoła i pleneru, po iles tam sztuk dla rodziców, świadków i innych osób. Albumy w cenie, klisza w cenie. ssam kościół lub plener taniej, naprawdę polecam, super jakość i fachowa obsługa.